Asi právě na Rally Monte Carlo je role ledových špionů, kteří projíždějí trať před soutěžními posádkami a informují je o aktuální situaci na trati, nejvyšší. Pojďme si tedy projít, kdo bude informovat tovární jezdce?
Volkswagen
Sebastien Ogier – Nicolas VouillozJari-Matti Latvala – Toni GardemeisterAndreas Mikkelsen – David Doppelreiter
Citroën
Kris Meeke – Mark HigginsMads Östberg – Morten Östberg
Hyundai
Thierry Neuville – Bruno ThiryDani Sordo – Enrique Garcia Ojeda
M-Sport
Mikko Hirvonen – Timo KankkunenElfyn Evans – Gwyndaf EvansRobert Kubica – Tomasz Kuchar
Soukromník:
Martin Prokop – Štěpán Vojtěch
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?