M-Sport musel pro letošní sezonu vzhledem k odchodu svého hlavního sponzora, Kataru, změnit i barvy svých Fiest.
M-Sport je na Monte Carlo připraven. Včera představil design svých vozů, po odchodu hlavního sponzora loňské sezony, Kataru, došlo k velkým změnám (foto zde a zde). Hlavními partnery týmu zůstávají společnosti Michelin, Ford a Castrol. "Jsem rád, že můžu odhalit letošní zbarvení M-Sport World Rally Teamu. Byl to velký kus práce, abychom to všechno doteď stihli. Musím pochválit úsilí každého člena našeho odhodlaného týmu. Nejenže pokračujeme v našem dlouhodobém partnerství s Michelinem a Castrolem, ale také můžeme dále stavět na excelentně fungující spolupráci s Ford Motor Company, díky které se nám dostává nedocenitelné technické podpory v designu a vývoji naší odcenění získávající flotily rallyových Fiest," říká Malcolm Wilson.
V týmu se přes zimu změnilo také jezdecké obsazení a Malcolm bude v nové sezoně vsázet hlavně na svého navrátilce, Mikka Hirvonena. "Docela rychle jsme v autě dostali zase dobrý pocit a něco podobného může člověku opravdu rychle pomoci. Vždycky chcete samozřejmě více testovat a bylo by hezké, kdybych měl možnost po dvou letech nepřítomnosti testovat více, ale i tak se cítím připraven," říká Fin.
Na testech Mikko jezdil s modernizovanou Fiestou, která se od té aktuální liší především přepracovanou přídí. M-Sport chce ale ještě provést nějaké testy, a tak je nasazení novější verze v plánu až od Portugalska. Momentálně je většina cest, kudy se již od čtvrtka pojedou jednotlivé RZ, suchých a prašných, což Mikkovi vyhovuje, protože za podobných podmínek testoval. "Bylo by to opravdu hezké. Ale podmínky se mohou rychle měnit. Určitě to budu mít na paměti. Tato sezona bude trošku jiná a myslím, že zkraje sezony budeme moci jít do určitého rizika. Počkáme si, co se stane, každopádně jsem zde pro to, abych byl konkurenceschopný a pokud dosáhneme na podium, tak by to pro nás byl opravdu dobrý výsledek."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?