M-Sport musel pro letošní sezonu vzhledem k odchodu svého hlavního sponzora, Kataru, změnit i barvy svých Fiest.
M-Sport je na Monte Carlo připraven. Včera představil design svých vozů, po odchodu hlavního sponzora loňské sezony, Kataru, došlo k velkým změnám (foto zde a zde). Hlavními partnery týmu zůstávají společnosti Michelin, Ford a Castrol. "Jsem rád, že můžu odhalit letošní zbarvení M-Sport World Rally Teamu. Byl to velký kus práce, abychom to všechno doteď stihli. Musím pochválit úsilí každého člena našeho odhodlaného týmu. Nejenže pokračujeme v našem dlouhodobém partnerství s Michelinem a Castrolem, ale také můžeme dále stavět na excelentně fungující spolupráci s Ford Motor Company, díky které se nám dostává nedocenitelné technické podpory v designu a vývoji naší odcenění získávající flotily rallyových Fiest," říká Malcolm Wilson.
V týmu se přes zimu změnilo také jezdecké obsazení a Malcolm bude v nové sezoně vsázet hlavně na svého navrátilce, Mikka Hirvonena. "Docela rychle jsme v autě dostali zase dobrý pocit a něco podobného může člověku opravdu rychle pomoci. Vždycky chcete samozřejmě více testovat a bylo by hezké, kdybych měl možnost po dvou letech nepřítomnosti testovat více, ale i tak se cítím připraven," říká Fin.
Na testech Mikko jezdil s modernizovanou Fiestou, která se od té aktuální liší především přepracovanou přídí. M-Sport chce ale ještě provést nějaké testy, a tak je nasazení novější verze v plánu až od Portugalska. Momentálně je většina cest, kudy se již od čtvrtka pojedou jednotlivé RZ, suchých a prašných, což Mikkovi vyhovuje, protože za podobných podmínek testoval. "Bylo by to opravdu hezké. Ale podmínky se mohou rychle měnit. Určitě to budu mít na paměti. Tato sezona bude trošku jiná a myslím, že zkraje sezony budeme moci jít do určitého rizika. Počkáme si, co se stane, každopádně jsem zde pro to, abych byl konkurenceschopný a pokud dosáhneme na podium, tak by to pro nás byl opravdu dobrý výsledek."
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?