M-Sport musel pro letošní sezonu vzhledem k odchodu svého hlavního sponzora, Kataru, změnit i barvy svých Fiest.
M-Sport je na Monte Carlo připraven. Včera představil design svých vozů, po odchodu hlavního sponzora loňské sezony, Kataru, došlo k velkým změnám (foto zde a zde). Hlavními partnery týmu zůstávají společnosti Michelin, Ford a Castrol. "Jsem rád, že můžu odhalit letošní zbarvení M-Sport World Rally Teamu. Byl to velký kus práce, abychom to všechno doteď stihli. Musím pochválit úsilí každého člena našeho odhodlaného týmu. Nejenže pokračujeme v našem dlouhodobém partnerství s Michelinem a Castrolem, ale také můžeme dále stavět na excelentně fungující spolupráci s Ford Motor Company, díky které se nám dostává nedocenitelné technické podpory v designu a vývoji naší odcenění získávající flotily rallyových Fiest," říká Malcolm Wilson.
V týmu se přes zimu změnilo také jezdecké obsazení a Malcolm bude v nové sezoně vsázet hlavně na svého navrátilce, Mikka Hirvonena. "Docela rychle jsme v autě dostali zase dobrý pocit a něco podobného může člověku opravdu rychle pomoci. Vždycky chcete samozřejmě více testovat a bylo by hezké, kdybych měl možnost po dvou letech nepřítomnosti testovat více, ale i tak se cítím připraven," říká Fin.
Na testech Mikko jezdil s modernizovanou Fiestou, která se od té aktuální liší především přepracovanou přídí. M-Sport chce ale ještě provést nějaké testy, a tak je nasazení novější verze v plánu až od Portugalska. Momentálně je většina cest, kudy se již od čtvrtka pojedou jednotlivé RZ, suchých a prašných, což Mikkovi vyhovuje, protože za podobných podmínek testoval. "Bylo by to opravdu hezké. Ale podmínky se mohou rychle měnit. Určitě to budu mít na paměti. Tato sezona bude trošku jiná a myslím, že zkraje sezony budeme moci jít do určitého rizika. Počkáme si, co se stane, každopádně jsem zde pro to, abych byl konkurenceschopný a pokud dosáhneme na podium, tak by to pro nás byl opravdu dobrý výsledek."
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?