M-Sport začal testovat na Rally Monte Carlo v neděli. Britský tým nasadil faceliftovanou Fiestu RS WRC - největší optický rozdíl je v přední části auta. Ostrého startu se auto zatím ale ještě nedočká.
M-Sport měl původně testovat na Rally Monte Carlo již v prosinci, nakonec testování začalo až v lednu. Testy týmu zahájil Elfyn Evans v neděli, v pondělí jeho místo převzal Bryan Bouffier a v úterý se poprvé po návratu k M-Sportu svezl Mikko Hirvonen. Ve středu měl původně jezdit Robert Kubica s autem z Jänneru, které bylo po konci soutěže přestavěno do verze WRC, avšak po cestě do Francie se naskytly problémy s kamionem, a tak Polák přišel o jeden den testů a jezdil jen dnes.
V pátek se do Fiesty RS WRC pravděpodobně vrátí opět Elfyn Evans. Zajímavého uvítání zpět u M-Sportu se dočkal Hirvonen. Mechanici jeho auto naplnili nafouknutými balónky s nápisy 'Welcome back' [Vítej zpět]. Podle zatím dostupných informací by se pod kapotou nové verze Fiesty RS WRC moc měnit nemělo.
M-Sport před koncem roku u FIA jen homologoval nové zpřevodování převodovky pro asfaltové soutěže. Nejvýraznější změnou tak zůstává změněný design auta zepředu. M-Sport upravil vzhled podle silniční verze. Vývoj však technici ještě neukončili, a tak se v Monte Carlu představí vozy ještě se starým designem.
Auto s inovovaným vzhledem bychom poprvé v ostrém nasazení měli vidět v Portugalsku. To vnější vzhled aut M-Sportu se změní hodně. Tým stále tají jméno nového sponzora. Prezentace barevného designu by se měla odehrát až těsně před startem úvodní soutěže.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?