M-Sport začal testovat na Rally Monte Carlo v neděli. Britský tým nasadil faceliftovanou Fiestu RS WRC - největší optický rozdíl je v přední části auta. Ostrého startu se auto zatím ale ještě nedočká.
M-Sport měl původně testovat na Rally Monte Carlo již v prosinci, nakonec testování začalo až v lednu. Testy týmu zahájil Elfyn Evans v neděli, v pondělí jeho místo převzal Bryan Bouffier a v úterý se poprvé po návratu k M-Sportu svezl Mikko Hirvonen. Ve středu měl původně jezdit Robert Kubica s autem z Jänneru, které bylo po konci soutěže přestavěno do verze WRC, avšak po cestě do Francie se naskytly problémy s kamionem, a tak Polák přišel o jeden den testů a jezdil jen dnes.
V pátek se do Fiesty RS WRC pravděpodobně vrátí opět Elfyn Evans. Zajímavého uvítání zpět u M-Sportu se dočkal Hirvonen. Mechanici jeho auto naplnili nafouknutými balónky s nápisy 'Welcome back' [Vítej zpět]. Podle zatím dostupných informací by se pod kapotou nové verze Fiesty RS WRC moc měnit nemělo.
M-Sport před koncem roku u FIA jen homologoval nové zpřevodování převodovky pro asfaltové soutěže. Nejvýraznější změnou tak zůstává změněný design auta zepředu. M-Sport upravil vzhled podle silniční verze. Vývoj však technici ještě neukončili, a tak se v Monte Carlu představí vozy ještě se starým designem.
Auto s inovovaným vzhledem bychom poprvé v ostrém nasazení měli vidět v Portugalsku. To vnější vzhled aut M-Sportu se změní hodně. Tým stále tají jméno nového sponzora. Prezentace barevného designu by se měla odehrát až těsně před startem úvodní soutěže.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?