Kajetan Kajetanowicz odstoupil z velmi slibně rozjeté Jänner rally. Podle polského týmu může za odstoupení zaseknutý plynový pedál u vozu Ford Fiesta R5.
Čtyřnásobný polský šampion si vedl v úvodní soutěži ME skvěle, avšak asi 2 kilometry po startu RZ6 musel po nehodě vzdát. Podle zpráv z LOTOS Rally Teamu stojí za odstoupením ze soutěže zaseknutý plynový pedál u vozu Fiesta R5.
"Na každém kilometru s tímto autem jsem byl šťastný a za těchto těžkých podmínek jsem získával zkušenosti. Bylo skvělé, že se nám dařilo zlepšovat nastavení auta. Rivalita během sobotních zkoušek mně dodávala motivaci. Emoce byly také velké.
V tomto sportu to ale už tak chodí, že i malá chyba Vás vyřadí ze soutěže. Chci moc poděkovat týmu, pracoval velmi tvrdě, aby se nám nic podobného nestalo, a je nesmírně profesionální. Ve svých myšlenkách už jsem na další soutěži, kde do toho dám opět vše," říká Kajetan Kajetanowicz.
Maciej Woda, který je u M-Sportu Polsko zodpovědný za program Kajetanowicze, dodává: "Po návratu auta do servisu jsme přišli na problém, který mohl přispět k incidentu posádky. Ta jela od startu naprosto fantasticky. Vyhráli tři zkoušky a ukázali svůj potenciál. Je mi líto toho, co se stalo, ale jsem si jistý, že příští soutěž bude pro nás lepší."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.