 
            Kajetan Kajetanowicz odstoupil z velmi slibně rozjeté Jänner rally. Podle polského týmu může za odstoupení zaseknutý plynový pedál u vozu Ford Fiesta R5.
Čtyřnásobný polský šampion si vedl v úvodní soutěži ME skvěle, avšak asi 2 kilometry po startu RZ6 musel po nehodě vzdát. Podle zpráv z LOTOS Rally Teamu stojí za odstoupením ze soutěže zaseknutý plynový pedál u vozu Fiesta R5.
"Na každém kilometru s tímto autem jsem byl šťastný a za těchto těžkých podmínek jsem získával zkušenosti. Bylo skvělé, že se nám dařilo zlepšovat nastavení auta. Rivalita během sobotních zkoušek mně dodávala motivaci. Emoce byly také velké.
V tomto sportu to ale už tak chodí, že i malá chyba Vás vyřadí ze soutěže. Chci moc poděkovat týmu, pracoval velmi tvrdě, aby se nám nic podobného nestalo, a je nesmírně profesionální. Ve svých myšlenkách už jsem na další soutěži, kde do toho dám opět vše," říká Kajetan Kajetanowicz.
Maciej Woda, který je u M-Sportu Polsko zodpovědný za program Kajetanowicze, dodává: "Po návratu auta do servisu jsme přišli na problém, který mohl přispět k incidentu posádky. Ta jela od startu naprosto fantasticky. Vyhráli tři zkoušky a ukázali svůj potenciál. Je mi líto toho, co se stalo, ale jsem si jistý, že příští soutěž bude pro nás lepší."
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?