AKTUALIZACE O TEST HIRVONENA; Skoro všechny týmy účastnící se letošního mistrovství světa v rally na Rally Monte Carlo testovaly již na konci roku 2013. Výjimkou byl M-Sport, ten s Fiestou RS WRC zahájil testy právě dnes.
Neděle:
Tým, který ztratil podporu Fordu před sezonou 2013, přivezl na první test vylepšenou Fiestu RS WRC, která dostala design jako model R5. V neděli zahájil testy týmu Elfyn Evans. Bylo čerstvě nasněženo a zrána byl místy i led. Na serveru planetemarcus.com se objevilo kratší video, na foto se můžete podívat zde.
Pondělí:
V pondělí do faceliftovaného vozu usedl bývalý testovací jezdec továrního týmu Hyundai, Bryan Bouffier. Francouz si sehnal dostatečný obnost, aby mohl startovat na Rally Monte Carlo s Fordem Fiesta RS WRC. O ten se mu bude během soutěže starat právě M-Sport. Na třetím videu si můžete užít i on-boardové záběry z testů.
Úterý:
Mikko Hirvonen se vrátil domů - do týmu M-Sport, ve kterém (i když ještě pod hlavičkou Fordu) odjel většinu své kariéry. Fin narozdíl od Evanse a Bouffiera jezdil na suchých asfaltových horských cestách.
zdroj foto: www.planetemarcus.com
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?