Elfyn Evans očekává v Monte Carlu těžký start do jeho první sezony ve WRC. "Sbírat zkušenosti se lehko řekne, ale těžko dělá."
Za ani ne tři týdny odstartuje Elfyn Evans na Rally Monte Carlo do svojí první celé sezony ve WRC. 24letý Welšan pro nadcházející sezonu dostal tovární sedačku u M-Sportu poté, co vloni předváděl pěkné výkony ve WRC2 a při Italské Rally dojel při premiéře s vozem kategorie WRC na šestém místě. Jeho kolegy u M-Sportu budou Robert Kubica a Mikko Hirvonen.
Představa kompletní sezony v továrním týmu je pro mladíka, který je vítězem WRC-Akademie (dnešního Junior-WRC) z roku 2012, stále ještě trochu nepředstavitelná. "Často jsem myslel na to, co se stane, až nadejde Monte Carlo... je těžké si to představit. Je lehké o tom mluvit a říci: 'Oh yeah, World Rally Car pro příští rok'. Ale je to pořádná výzva a já pořádně neumím popsat, jak moc se na ní těším," řekl mladík, na jehož otce Gwyndafa Evanse si někteří ze seriálu WRC také vzpomínají, pro britský Autosport.
"Díky tomu se dostávám do té nejlepší pozice pro naučení se věcí. Myslím, že Monte Carlo bude určitě tou nejtěžší soutěží roku. Je důležité, abych získal zkušenosti, ale při soutěži s tolika proměnnými se to lehčeji řekne než dělá."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?