Také v roce 2014 bude Juho Hänninen pro Hyundai testovat. Dobré výkony by mu mohly zajistit stabilní místo v týmu pro rok 2015.
Juho Hänninen je jedním ze tří jezdců, kteří se budou muset příští rok dělit o druhý vůz Hyundai i20 WRC. Fin, který v roce 2011 vyhrál titul SWRC, je přitom už od samého začátku projektu Hyundaie v MS a byl vůbec prvním testovacím jezdcem. "Dlouho jsem na tento moment čekal. Tento rok byl fantastický. Je to jeden z nejlepších týmů, se kterým jsem spolupracoval. Během testů jsem měl velkou odpovědnost. Proto jsem moc rád, že budu i v roce 2014 členem týmu," říká Fin.
"Příští rok musíme sbírat zkušenosti, na projektu WRC pracuje přes 100 lidí. V roce 2015 musíme být připraveni. Myslím, že v roce 2015 už bude vše fungovat. V následujícím roce musíme hlavně dojíždět do cíle a sbírat zkušenosti. Volkswagen udělal něco podobného se Škodou [testovací rok], ale my to děláme hned s WRC. Musíme být trpěliví. Cílem je být připravení do Rally Monte Carlo 2015."
Ex-tovární jezdec Škody má zatím potvrzené jen Švédsko, zbytek plánu není znám: "Ještě nevím přesně. I kdybych to věděl, nesměl bych Vám to prozradit. Po Švédsku ale pojedu jistě víc soutěží. Znám svoji situaci a jsem šťastný. Tým se ještě teprve rozhodne, které soutěže pojedu. Mým hlavním cílem budou v příštím roce testy.
Se svojí situací jsem ale spokojený. Pojedu nějaké soutěže a budu testovat." Jako testovač ujede Juho v autě hodně kilometrů. Například v uplynulé sezoně bylo u VW zřejmé, že má Sébastien Ogier výhodu oproti Jari-Mattimu Latvalovi, protože zná auto z testů. Latvala naopak s Polem R WRC natestoval opravdu málo a chvíli mu trvalo, než si na auto zvykl.
"Na jednu stranu je to jednoduchá situace. Pokud budu mít stejnou rychlost jako Thierry [Neuville], pak to se mnou vypadá pro rok 2015 dobře. Záleží na mě. Pokud absolvuji dobré testy a na soutěžích zajedu solidní výsledky, pak je vše otevřené. Takže záleží jen na mě," zakončil odhodlaně jezdec.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?