Juho Hänninen byl letos jako první jmenován do testovacího programu korejské značky. Fin varuje fanoušky, aby neměli od týmu v jeho prvním roce přehnaná očekávání.
"Opravdu, tento rok je pro nás testovacím. Je zde ještě hodně práce. Pokud si vzpomenete, kde byl Volkswagen minulý rok, tak na té úrovni my budeme příští rok. Ale já si nemyslím, že jsme odjeli stejný počet kilometrů jako oni, a tak se podle mě tyto dva týmy nedají srovnávat," říká z dřívějšího působení u Škody Auto v Čechách dobře známý Juho Hänninen.
Juho má zatím potvrzený jen start ve Švédsku, jako prakticky jistý se jeví start ve Finsku. Zbytek jeho programu je ale neznámý. Hänninen jezdil s i20 WRC jako první a také má ujeto nejvíc kilometrů s tímto speciálem. To mu umožňuje porovnat vůz se speciálem M-Sportu, Fordem Fiesta RS WRC. Mistr IRC, SWRC i ERC jel letos s Fordem na Monte Carlu, ve Švédsku a ve Finsku.
Fiesta se od i20 liší, ale podle Juha je to normální, protože se jedná o jiné fáze vývoje obou vozů
"Obě auta se chovají jinak. Ale je to rozdíl mezi autem, které je vyvíjeno již dlouhou dobu, a autem, které je na pokraji svého vývojového programu. Takže je to normální. Myslím, že my musíme odvést ještě v každé oblasti kousek práce. Ale proto tu jsme. Hlavní je, aby očekávání do nás vkládaná nebyla moc velká."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?