AKTUALIZOVÁNO; Daniho Sorda překvapila výkonnost vozu Hyundai i20 WRC poté, co si nový vůz ve Francii ve středu poprvé od svého příchodu od Citroënu vyzkoušel.
"Na tento moment jsem čekal tak dlouho. Pokaždé, když začnete pracovat s novým týmem, tak je to hezký pocit. Navíc, když pak usednete poprvé do nového auta, skvělý zážitek. První dojem z auta je pozitivní, všichni ale víme, že je na něm stále dost práce," říká bývalý tovární jezdec Citroënu a Mini.
"Hned jsme se pustili do menších úprav nastavení a vyzkoušeli jsme některé nové věci. V obou případech jsem ihned viděl změny v reakcích vozu. Udělám vše pro to, abych svými předešlými zkušenostmi pomohl v rozvoji vozu. Je to součástí naší práce pro příští rok," říká Dani Sordo.
Vítěz Německé rally připustil, že nalezení správného nastavení pro Monte Carlo a zároveň sžívání se s vozem je pro jeden test obtížný úkol: "Před Monte Carlem máme v autě jenom pár dní. Mým hlavním cílem je tudíž poznat vůz co možná nejvíc to jde. Zároveň ale musíme naleznout co možná nejlepší nastavení pro tuto soutěž. Jasně, není to jednoduché, ale udělám vše pro to, abychom do Monte Carla dojeli dobře připraveni."
Dani Sordo testoval ve středu, testuje i dnes a poslední den jeho testu je pátek. Kolega Thierry Neuville už má test za sebou. Z příprav továrního týmu Hyundai Vám přínášíme videa.
Thierry Neuville:
Dani Sordo:
Také Hyundai udělal svoje již klasické testovací video:
Tip: Na sněhový test Neuvillea v Laponsku se můžete podívat zde
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.