Zdá se, že v MS uvidíme novozélandského jezdce Haydena Paddona. 26letý pilot by měl být před oznámením programu 8 soutěží v MS v roce 2014.
"Jsem opravdu vzrušený, ale momentálně o tom nemohu moc mluvit," řekl doma Hayden Paddon. Oznámení programu by mělo přijít na konci tohoto měsíce nebo na začátku příštího. Nepůjde však o všech 13 soutěží, ale objevit by se měl na 7-8 soutěžích. Cílem bude hlavně získávat zkušenosti.
"Je zde několik možností, na kterých momentálně pracujeme. Každý rok touto dobou čekáme, jaký bude program na rok následující," přiznává jezdec. Jisté je, že úvodní Rally Monte Carlo vynechá, i když se spolujezdcem Johnem Kennardem absolvují seznamovací jízdy, aby soutěž poznali. "Je důležité se tam také ukázat kvůli pozornosti, kterou na sebe upoutáte. Doufám, že pro rok 2014 se nám něco pořadí zajistit."
Poprvé se Paddon s vozem WRC svezl vloni ve Španělsku. S Fordem Fiesta RS WRC týmu Qatar M-Sport World Rally dokončil na 8. místě.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.