Zdá se, že v MS uvidíme novozélandského jezdce Haydena Paddona. 26letý pilot by měl být před oznámením programu 8 soutěží v MS v roce 2014.
"Jsem opravdu vzrušený, ale momentálně o tom nemohu moc mluvit," řekl doma Hayden Paddon. Oznámení programu by mělo přijít na konci tohoto měsíce nebo na začátku příštího. Nepůjde však o všech 13 soutěží, ale objevit by se měl na 7-8 soutěžích. Cílem bude hlavně získávat zkušenosti.
"Je zde několik možností, na kterých momentálně pracujeme. Každý rok touto dobou čekáme, jaký bude program na rok následující," přiznává jezdec. Jisté je, že úvodní Rally Monte Carlo vynechá, i když se spolujezdcem Johnem Kennardem absolvují seznamovací jízdy, aby soutěž poznali. "Je důležité se tam také ukázat kvůli pozornosti, kterou na sebe upoutáte. Doufám, že pro rok 2014 se nám něco pořadí zajistit."
Poprvé se Paddon s vozem WRC svezl vloni ve Španělsku. S Fordem Fiesta RS WRC týmu Qatar M-Sport World Rally dokončil na 8. místě.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?