Ani vítězství v Německu nezajistilo Danimu Sordovi místo v týmu Citroën na další sezonu. Španěl vyrazí do dalších soutěží s továrním Hyundai i20 WRC, ovšem musí počítat se značně omezeným programem - pojede jen 4 asfaltové soutěže. Dani ale věří, že se mu další dvě soutěže podaří přidat.
Dani Sordo si bude muset opět vystačit s málem. Jeho smlouva u Citroënu nebyla prodloužena a Hyundai s ním počítá jen na 4 asfaltové soutěže (Monako, Německo, Francie a Španělsko). "Já ale doufám, že pojedu také v Portugalsku a Argentině," říká bývalý tovární jezdec Citroënu a Mini.
K rozšíření programu jsou pochopitelně zapotřebí dobrý výsledky. Jedinou šancí v první polovině roku je Monte Carlo. "Tam je všechno možné. Můžete se najednou ocitnout na prvním místě. Ale také stejně tak můžete být najednou až desátí, případně úplně vypadnout ze soutěže," říká 30 letý soutěžák.
Sordo zatím ještě i20 WRC netestoval. V následujícím týdnu je ale v plánu třídenní test vozu. Další den testů je pak na programu těsně před soutěží. "Situace je podobná jako tehdy u Mini. Času je málo, ale já věřím, že se zvládneme dobře připravit," komentuje jezdec.
Posádka Sordo/Martí v C4 WRC v roce 2009
Novinkou je také spolujezdec Marc Martí, se kterým už v minulosti Dani jezdíval. Spolupráce s Carlosem del Barriem skončila, protože navigátor chtěl odjet letos více jak čtyři soutěže: "Není mezi námi žádný problém. Je dokonce občas dobré po třech letech něco změnit."
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.