Tovární tým korejské značky Hyundai se oficiálně představí příští týden. Korejci vstup do WRC rozhodně nehodlají podcenit, a tak na sněhové testy ve Finsku pozvali také Marcuse Grönholma, který otestoval model i20 WRC.
Hyudnai při jeho testovacím a vývojovém programu navštívil prominentní host - dvojnásobný mistr světa v rally (2000 a 2002) Marcus Grönholm. Fin si nenechal ujít možnost vyzkoušet si během testu novou i20 WRC na sněhu.
Jakékoliv hodnocení ze strany bývalého továrního jezce Peugeotu a Fordu na Hyundai je pochopitelně přísně tajné. Je nepochybné, že jeho zkušenosti s jízdou mezi sněhovými bariérami mohou Korejcům pomoci s nastavením jejich speciálu.
V úterý nás čeká představení týmu. Zatím je známo pouze to, že jedničkou bude Thierry Neuville a ve Švédsku jej doplní Juho Hänninen.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?