M-Sport dále rozšiřuje svoji paletu a teď začal nabízet Fiestu R5+. Auto má vyšší výkon, může být ale využíváno jen v národních šampionátech.
Debut nové Fiesty R5+ proběhl slibně. S více než minutovým náskokem vyhrál Matthew Wilson o víkendu Coppermines Grizedale Stages Rally. R5+ varianta Fiesty má větší restriktor - místo 32 mm má restriktor velikosti 34 mm. Spolu s dalšími změnami na turbu a nasávání vzduchu výkon vzrostl o 30 koní.
Fiesta R5+ může být ale nasazována pouze v národních šampionátech. "Všichni víme, jak konkurenceschopná Fiesta R5 je a tento upgrade je dalším bonusem. Je to skvělý paket pro národní soutěže," řekl Matthew Wilson. M-Sport do této soutěže zároveň nasadil Elfyna Evanse s Fordem Fiesta R200, který je postaven na základě verze R2, ale díky určitým opatřením disponuje silnějším výkonem o 30 koní. Stejně jako Fiesta R5+, tak ani tato verze nedisponuje homologací od FIA a může tak být používána pouze v národních šampionátech.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?