M-Sport dále rozšiřuje svoji paletu a teď začal nabízet Fiestu R5+. Auto má vyšší výkon, může být ale využíváno jen v národních šampionátech.
Debut nové Fiesty R5+ proběhl slibně. S více než minutovým náskokem vyhrál Matthew Wilson o víkendu Coppermines Grizedale Stages Rally. R5+ varianta Fiesty má větší restriktor - místo 32 mm má restriktor velikosti 34 mm. Spolu s dalšími změnami na turbu a nasávání vzduchu výkon vzrostl o 30 koní.
Fiesta R5+ může být ale nasazována pouze v národních šampionátech. "Všichni víme, jak konkurenceschopná Fiesta R5 je a tento upgrade je dalším bonusem. Je to skvělý paket pro národní soutěže," řekl Matthew Wilson. M-Sport do této soutěže zároveň nasadil Elfyna Evanse s Fordem Fiesta R200, který je postaven na základě verze R2, ale díky určitým opatřením disponuje silnějším výkonem o 30 koní. Stejně jako Fiesta R5+, tak ani tato verze nedisponuje homologací od FIA a může tak být používána pouze v národních šampionátech.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.