Šéf Hyundai Motorsport, Michel Nandan, se nechal slyšet, že podle jeho slov může být Thierry Neuville konkurenceschopný hned od začátku své kariéry u značky Hyundai. Společná první soutěž je čeká již za měsíc.
Magazínem FIA AUTO byl Michele Nandan dotázán, zda-li podepsání s Thierrym Neuvillem ukazuje, že chce jeho tým bojovat o čelní příčky hned od svého vstupu do MS? Reakce byla poměrně zřejmá.
"Ano, pochopitelně, proto jsem ho vybral. Jak prokázal vloni, zvláště v druhé polovině sezony, je opravdu jezdcem, který je schopný vést soutěž. Má na to, aby rally dokončoval a přitom se měřil s nejlepšími jezdci," říká Francouz.
Tým ještě stále, i přes jisté spekulace, neoznámil, kdo bude sedět ve druhé i20 WRC v Monte Carlu. Na útok na titul je ale v sezoně 2014 ještě moc brzy: "To je brzy o tom hovořit, možná v další sezoně. Příští rok se budeme učit."
A jak dlouho vlastně plánuje zůstat značka Hyundai v MS, uvidíme ji zde třeba za 5 let? "Nemyslím si, že bychom měli nějaký časový limit. To nám může pomoci. Jasně, jsou i jiné šampionáty, ale podle mě se jedná o dlouhodobé angažmá."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?