Šéf Hyundai Motorsport, Michel Nandan, se nechal slyšet, že podle jeho slov může být Thierry Neuville konkurenceschopný hned od začátku své kariéry u značky Hyundai. Společná první soutěž je čeká již za měsíc.
Magazínem FIA AUTO byl Michele Nandan dotázán, zda-li podepsání s Thierrym Neuvillem ukazuje, že chce jeho tým bojovat o čelní příčky hned od svého vstupu do MS? Reakce byla poměrně zřejmá.
"Ano, pochopitelně, proto jsem ho vybral. Jak prokázal vloni, zvláště v druhé polovině sezony, je opravdu jezdcem, který je schopný vést soutěž. Má na to, aby rally dokončoval a přitom se měřil s nejlepšími jezdci," říká Francouz.
Tým ještě stále, i přes jisté spekulace, neoznámil, kdo bude sedět ve druhé i20 WRC v Monte Carlu. Na útok na titul je ale v sezoně 2014 ještě moc brzy: "To je brzy o tom hovořit, možná v další sezoně. Příští rok se budeme učit."
A jak dlouho vlastně plánuje zůstat značka Hyundai v MS, uvidíme ji zde třeba za 5 let? "Nemyslím si, že bychom měli nějaký časový limit. To nám může pomoci. Jasně, jsou i jiné šampionáty, ale podle mě se jedná o dlouhodobé angažmá."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?