Dani Sordo asfaltovým specialistou Hyundaie pro Monte Carlo?

Sordo, Dani
Sordo, Dani, foto: © BMW AG
iM2 30. listopadu 2013 13:05
Sdílej:

Dani Sordo mění tým. Španěl bude příští rok jezdit pro tovární tým Hyundai. Na celou sezonu však může zapomenout, zatím se ví, že pojede na Rally Monte Carlo.

Čas Daniho Sorda u Citroënu vypršel. Pro rok 2014 si musí Španěl hledat nový tým a zdá se, že se domluvil s Hyundaiem. Korejci před nedávnem potvrdili Juhu Hänninena jako druhého jezdce týmu pro Švédskou rally. Přitom však tým zdůrazňoval, že se Fin bude o druhý kokpit i20 WRC s někým v průběhu sezony střídat.

Jedním z nich by měl být Dani Sordo. Ten v létě konečně dokázal svoji sílu na asfaltu, když vyhrál Německou rally. Hyundai plánuje na 10. prosince představení svého továrního týmu. Jezdcem číslo jedna je pro novou sezonu Thierry Neuville, letošní vice-mistr světa. 

Hyundai nevstupuje do MS v přehnanými cíly - příští rok chce hlavně poznat WRC. Zároveň s tím bude probíhat vývoj nové generace vozu i20 WRC, která bude debutovat v roce 2015. Podobný způsob zvolil i Volkswagen, ten ale v roce 2012 jezdil s Fabii S200.

Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.