Dani Sordo mění tým. Španěl bude příští rok jezdit pro tovární tým Hyundai. Na celou sezonu však může zapomenout, zatím se ví, že pojede na Rally Monte Carlo.
Čas Daniho Sorda u Citroënu vypršel. Pro rok 2014 si musí Španěl hledat nový tým a zdá se, že se domluvil s Hyundaiem. Korejci před nedávnem potvrdili Juhu Hänninena jako druhého jezdce týmu pro Švédskou rally. Přitom však tým zdůrazňoval, že se Fin bude o druhý kokpit i20 WRC s někým v průběhu sezony střídat.
Jedním z nich by měl být Dani Sordo. Ten v létě konečně dokázal svoji sílu na asfaltu, když vyhrál Německou rally. Hyundai plánuje na 10. prosince představení svého továrního týmu. Jezdcem číslo jedna je pro novou sezonu Thierry Neuville, letošní vice-mistr světa.
Hyundai nevstupuje do MS v přehnanými cíly - příští rok chce hlavně poznat WRC. Zároveň s tím bude probíhat vývoj nové generace vozu i20 WRC, která bude debutovat v roce 2015. Podobný způsob zvolil i Volkswagen, ten ale v roce 2012 jezdil s Fabii S200.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.