Dani Sordo mění tým. Španěl bude příští rok jezdit pro tovární tým Hyundai. Na celou sezonu však může zapomenout, zatím se ví, že pojede na Rally Monte Carlo.
Čas Daniho Sorda u Citroënu vypršel. Pro rok 2014 si musí Španěl hledat nový tým a zdá se, že se domluvil s Hyundaiem. Korejci před nedávnem potvrdili Juhu Hänninena jako druhého jezdce týmu pro Švédskou rally. Přitom však tým zdůrazňoval, že se Fin bude o druhý kokpit i20 WRC s někým v průběhu sezony střídat.
Jedním z nich by měl být Dani Sordo. Ten v létě konečně dokázal svoji sílu na asfaltu, když vyhrál Německou rally. Hyundai plánuje na 10. prosince představení svého továrního týmu. Jezdcem číslo jedna je pro novou sezonu Thierry Neuville, letošní vice-mistr světa.
Hyundai nevstupuje do MS v přehnanými cíly - příští rok chce hlavně poznat WRC. Zároveň s tím bude probíhat vývoj nové generace vozu i20 WRC, která bude debutovat v roce 2015. Podobný způsob zvolil i Volkswagen, ten ale v roce 2012 jezdil s Fabii S200.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?