Zákazníci koncernu PSA netrpělivě očekávali nové modely Citroën DS3 R5 a Peugeot 208 T16. Namísto očekávaného nasazení od nového roku budou možné první starty s těmito vozy až od března.
Obchod s R5 kvete. Bohůžel však jen u M-Sportu. Firma Malcolma Wilsona již stihla prodat přes 40 kusů modelu Ford Fiesta R5 a to i navzdory určitým problémům, které prvotní starty těchto aut provázely. Zákazníkům ale chybí alternatíva.
U PSA plánovali zahájit prodej Citroënu DS3 R5 a Peugeotu 208 T16 na podzim tohoto roku, poté se mluvilo o začátku roku 2014. Nakonec byl ale termín homologace stanoven na 1. března 2014. To znamená, že začátky šampionátu ERC i WRC se budou muset obejít bez francouzských výrobků.
Důvodem zdržení stavby vozů jsou jen malé detaily. Jakmile totiž budou vozy homologovány, tak díky přísným pravidlům nebude možné případné chyby ve vývoji vozů nijak nebo takřka nijak napravit. Toho se chtějí Francouzi vyvarovat, také už kvůli tomu, že na trh přichází až jako druzí.
"Tato situace není tím, co jsme chtěli. Určitě jsme ztratili čas, ale jsme na konci vývoje a jsem si jistý, že nabídneme konkurenceschopné modely," řekl šéf Peugeot Sportu, Bruno Flamin.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?