Juho Hänninen se v roce 2014 zúčastní vybraných podniků za volantem továrního Hyundaie i20 WRC.
Šampion Intercontinental Rally Challenge z roku 2010 a šampion kategorie WRC mezi vozy S2000 z roku 2011 letos testoval s Hyundaiem. Na třech podnicích (Monte Carlo, Švédsko a Finsko) vyzkoušel Ford Fiesta RS WRC. Pro rok 2014 se připojuje vedle Thierryho Neuvilla a stává se továrním jezdcem týmu Hyundai Motorsport.
"S týmem jsem od května hodně pracoval a byl to opravdu fantastický projekt, do kterého jsem byl zapojen. Byla to čest pracovat s týmem v testech a opravdu si vážím příležitosti odjet nějaké rally v roce 2014 - včetně Rally Sweden, která patří k mým favoritům. Všichni lidé v týmu jsou hodně milí a je zde kamarádská atmosféra, ve které každý pracuje na 100%," říká Juho Hänninen.
Hyundai se tedy rozhodl, že se ve druhém voze vedle Thierryho Neuvilla budou střídat různí jezdci. Hänninen má zatím jistotu odjetí pouze Švédské rally. Dle týmového šéfa, Michela Nandana, Fin v testech příjemně překvapil. "Jsem rád, že můžeme prodloužit naši spolurpáci s Juhem. Byl prvním jezdcem, který s Hyundaiem na začátku roku podepsal a také tím, kdo odjel s i20 WRC první jízdy. Prokázal našemu novému týmu skvělou loajalitu, a tak se k nám připojí v několika vybraných soutěžích během úvodní sezony.
V letošním testovacím roce Juho předvedl mimořádnou práci. Dokázal, že je velice komplexním jezdcem s perfektním mixem rychlosti a technických schopností. Byl také dobrým týmovým hráčem, když dával cennou zpětnou vazbu týmu našich inženýrů. Přinesl také velké množství zkušeností s WRC a v letošním roce odjel většinu kilometrů v i20 WRC, takže cítíme, že bude ideálním komplementem k Thierrymu."
Jen dodejme, že s týmem letos testoval také bývalý tovární jezdec týmu Subaru, Chris Atkinson, a špičkový jezdec z ME, Bryan Bouffier. O jejich budoucnosti zatím nic nevíme.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.