Juho Hänninen se v roce 2014 zúčastní vybraných podniků za volantem továrního Hyundaie i20 WRC.
Šampion Intercontinental Rally Challenge z roku 2010 a šampion kategorie WRC mezi vozy S2000 z roku 2011 letos testoval s Hyundaiem. Na třech podnicích (Monte Carlo, Švédsko a Finsko) vyzkoušel Ford Fiesta RS WRC. Pro rok 2014 se připojuje vedle Thierryho Neuvilla a stává se továrním jezdcem týmu Hyundai Motorsport.
"S týmem jsem od května hodně pracoval a byl to opravdu fantastický projekt, do kterého jsem byl zapojen. Byla to čest pracovat s týmem v testech a opravdu si vážím příležitosti odjet nějaké rally v roce 2014 - včetně Rally Sweden, která patří k mým favoritům. Všichni lidé v týmu jsou hodně milí a je zde kamarádská atmosféra, ve které každý pracuje na 100%," říká Juho Hänninen.
Hyundai se tedy rozhodl, že se ve druhém voze vedle Thierryho Neuvilla budou střídat různí jezdci. Hänninen má zatím jistotu odjetí pouze Švédské rally. Dle týmového šéfa, Michela Nandana, Fin v testech příjemně překvapil. "Jsem rád, že můžeme prodloužit naši spolurpáci s Juhem. Byl prvním jezdcem, který s Hyundaiem na začátku roku podepsal a také tím, kdo odjel s i20 WRC první jízdy. Prokázal našemu novému týmu skvělou loajalitu, a tak se k nám připojí v několika vybraných soutěžích během úvodní sezony.
V letošním testovacím roce Juho předvedl mimořádnou práci. Dokázal, že je velice komplexním jezdcem s perfektním mixem rychlosti a technických schopností. Byl také dobrým týmovým hráčem, když dával cennou zpětnou vazbu týmu našich inženýrů. Přinesl také velké množství zkušeností s WRC a v letošním roce odjel většinu kilometrů v i20 WRC, takže cítíme, že bude ideálním komplementem k Thierrymu."
Jen dodejme, že s týmem letos testoval také bývalý tovární jezdec týmu Subaru, Chris Atkinson, a špičkový jezdec z ME, Bryan Bouffier. O jejich budoucnosti zatím nic nevíme.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?