Mohlo to také být poslední vystoupení Daniho Sorda ve World Rally Caru od Citroënu, o víkendu se Španěl zúčastnil Monza Rally Show. V Itálii si Španěl připsal vítězství.
Dani Sordo slavil o víkendu vítězství Monze o 10,6s před multišampionem Moto GP, Valentinem Rossim. Ital se Rally Show Monza zúčastnil s Fordem Fiesta RS WRC. Třetí nejnižší součet časů na devíti zkouškách dosáhl vítěz Le Mans, Dindo Capello, na Citroënu DS3 WRC.
Sordo, pro kterého se možná jednalo o poslední start za volantem tovární DS3, se vedení ujal hned zkraje a plnil tak svoji roli favorita. Rossi však byl vážným konkurentem. Ital, který obhajoval svoje loňské vítězství, byl i tak spokojený: "Byla to velká zábava a mohl jsem alespoň vyhrát čtyři zkoušky. Dani je zatraceně rychlý a zná svoje auto. To, že jsem s ním dokázal držet krok, je fantastické!" řekl Valentino Rossi.
V kategorii Super2000 byl nejrychlejší bývalý mistr Evropy, Luca Rossetti (Škoda Fabia), před Craigem Breenem (Peugeot). Luca vyhrál i přesto, že motor jeho Fabie jel ke konci soutěže pouze na tři válce.
Tip: O možném působení Sorda si přečtěte v rubrice ve zkratce.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?