Mohlo to také být poslední vystoupení Daniho Sorda ve World Rally Caru od Citroënu, o víkendu se Španěl zúčastnil Monza Rally Show. V Itálii si Španěl připsal vítězství.
Dani Sordo slavil o víkendu vítězství Monze o 10,6s před multišampionem Moto GP, Valentinem Rossim. Ital se Rally Show Monza zúčastnil s Fordem Fiesta RS WRC. Třetí nejnižší součet časů na devíti zkouškách dosáhl vítěz Le Mans, Dindo Capello, na Citroënu DS3 WRC.
Sordo, pro kterého se možná jednalo o poslední start za volantem tovární DS3, se vedení ujal hned zkraje a plnil tak svoji roli favorita. Rossi však byl vážným konkurentem. Ital, který obhajoval svoje loňské vítězství, byl i tak spokojený: "Byla to velká zábava a mohl jsem alespoň vyhrát čtyři zkoušky. Dani je zatraceně rychlý a zná svoje auto. To, že jsem s ním dokázal držet krok, je fantastické!" řekl Valentino Rossi.
V kategorii Super2000 byl nejrychlejší bývalý mistr Evropy, Luca Rossetti (Škoda Fabia), před Craigem Breenem (Peugeot). Luca vyhrál i přesto, že motor jeho Fabie jel ke konci soutěže pouze na tři válce.
Tip: O možném působení Sorda si přečtěte v rubrice ve zkratce.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.