Obchodní ředitel Prodrivu, Richard Taylor, se nechal slyšet, že v současnosti tým neplánuje postavit Mini ve verzi R5 a zároveň ani nečeká, že by se jeho tým do MS v rally vrátil v pozici továrního týmu Mini.
Rallyová budoucnost Prodrivu podle něj spočívá v podpoře aktuální zákaznické základny, rallycrossu a možném vývoji speciálu pro Dakar. V interview pro argentinskou internetovou stránku rallyreportwrc.com Richard Taylor odmítl, že by Britové stavěli Mini ve verzi R5 a zároveň nepočítá s návratem značky do WRC.
"Momentálně nejsou žádné plány na Mini ve verzi R5," řekl. Podobně návrat Mini do WRC s týmem Prodrive je nepravděpodobný: "Mini se před pár lety rozhodlo nepokračovat ve své marketingové propagaci pomocí WRC. Je to škoda, protože Mini WRC je skvělé auto. Momentálně ale nečekáme, že bychom se do WRC vrátili jako tovární tým Mini."
"Momentálně se hlavně soustředíme na projekt Mini RX pro rallycross a také bychom moc rádi vyrazili na Dakar, myslím, že tohle je pro Prodrive skvělá budoucnost." Aktuálně Prodrive pokračuje ve vývoji stávajících rally vozů a také pracuje na speciálu RX: "Na celém světě jezdí něco kolem 25 vozů Mini RRC/WRC. Získaly hodně úspěchů s rozdílnými jezdci.
V Banbury máme asi 6 nebo 7 vozů WRC a RX. Hodně zákaznických vozů přestavujeme. Dále stavíme 2 nová auta pro rally a 1 pro rallycross. Jedno Mini RX 2013 teď míří do Las Vegas. Inženýři a technici Prodrivu podporují zákazníky programu Mini WRC po celém světě, jak jsem říkal, jedná se asi o 25 speciálů.
V roce 2011 to vypadalo na vítězství Mini ve WRC po téměř 50 letech hodně slibně...
Zákazníci Prodrivu vyhráli v letošním roce 3 národní šampionáty - v České republice, Španělsku a na Ukrajině. My věříme, že auto je stále konkurenceschopné nejen na národní úrovni ale také na úrovni WRC. Prodrive pokračoval ve vývoji v předešlých 12 měsících a díky tomu poskytuje exelentní balíček skvělého výkonu a spolehlivosti, což dokazují naši zákazníci."
Na závěr dodejme větu, kterou v roce 2011 při představení Mini John Cooper Works WRC pronesl šéf Prodrivu, David Richards, v Cowley: "Tento projekt je opravdu vášnivá příležitost..."
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?