Obchodní ředitel Prodrivu, Richard Taylor, se nechal slyšet, že v současnosti tým neplánuje postavit Mini ve verzi R5 a zároveň ani nečeká, že by se jeho tým do MS v rally vrátil v pozici továrního týmu Mini.
Rallyová budoucnost Prodrivu podle něj spočívá v podpoře aktuální zákaznické základny, rallycrossu a možném vývoji speciálu pro Dakar. V interview pro argentinskou internetovou stránku rallyreportwrc.com Richard Taylor odmítl, že by Britové stavěli Mini ve verzi R5 a zároveň nepočítá s návratem značky do WRC.
"Momentálně nejsou žádné plány na Mini ve verzi R5," řekl. Podobně návrat Mini do WRC s týmem Prodrive je nepravděpodobný: "Mini se před pár lety rozhodlo nepokračovat ve své marketingové propagaci pomocí WRC. Je to škoda, protože Mini WRC je skvělé auto. Momentálně ale nečekáme, že bychom se do WRC vrátili jako tovární tým Mini."
"Momentálně se hlavně soustředíme na projekt Mini RX pro rallycross a také bychom moc rádi vyrazili na Dakar, myslím, že tohle je pro Prodrive skvělá budoucnost." Aktuálně Prodrive pokračuje ve vývoji stávajících rally vozů a také pracuje na speciálu RX: "Na celém světě jezdí něco kolem 25 vozů Mini RRC/WRC. Získaly hodně úspěchů s rozdílnými jezdci.
V Banbury máme asi 6 nebo 7 vozů WRC a RX. Hodně zákaznických vozů přestavujeme. Dále stavíme 2 nová auta pro rally a 1 pro rallycross. Jedno Mini RX 2013 teď míří do Las Vegas. Inženýři a technici Prodrivu podporují zákazníky programu Mini WRC po celém světě, jak jsem říkal, jedná se asi o 25 speciálů.
V roce 2011 to vypadalo na vítězství Mini ve WRC po téměř 50 letech hodně slibně...
Zákazníci Prodrivu vyhráli v letošním roce 3 národní šampionáty - v České republice, Španělsku a na Ukrajině. My věříme, že auto je stále konkurenceschopné nejen na národní úrovni ale také na úrovni WRC. Prodrive pokračoval ve vývoji v předešlých 12 měsících a díky tomu poskytuje exelentní balíček skvělého výkonu a spolehlivosti, což dokazují naši zákazníci."
Na závěr dodejme větu, kterou v roce 2011 při představení Mini John Cooper Works WRC pronesl šéf Prodrivu, David Richards, v Cowley: "Tento projekt je opravdu vášnivá příležitost..."
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?