Rok 2014 má dle organizátorů přinést více živých televizních a internetových přenosů, než jsme mohli vídávat kdy předtím.
Šéf promotérské společnosti (WRC Promoter GmbH), Olivier Ciesla, chce nabídnout více televizních a internetových přenosů a získat si tím sledovanost až 1,2 miliardy lidí po celém světě do konce roku 2016. To by ovšem znamenalo sledovanost zdvojnásobit. Záměrem je, aby každá soutěž WRC končila až v neděli a živě se tak mohla přenášet Power Stage, která by měla startovat ve 12 hodin středoevropského času.
"Potřebujeme udělat nějaký řád a cestou, jak ho udělat, je vytvořit pravidelné sloty pro WRC. Proto je tak důležité, že soutěže budou končit ve stejný čas a ve stejný den z týdne," říká Olivier. Toto se bohužel ještě nebude týkat prvních tří soutěží roku, protože itineráže Monte Carla a Švédska jsou již dané a v Mexiku je šestihodinový časový posun, poslední zkouška dne by se tak jela v 6 hodin ráno našeho času.
Ciesla dodává, že hodinová show by nebyla celá live, ale měla by ukázat obrázek z první poloviny soutěže před tím, než se půjde na živou Power Stage. "Rozumíme důležitosti živého přenosu. A jsme také přesvědčeni, že by po něm byla poptávka. Momentálně jednáme s různými britskými televizními stanicemi, ale věřím, že se budeme moci každou závodní neděli dívat live na WRC."
Kromě televizních novinek by také Ciesla chtěl dostat servisní zónu blíže k centru soutěže. "Chceme zlepšit zážitky ze servisní zóny. Když tam auta nejsou, tak chceme, aby lidé přišli, sedli si v servisním parku, dali si pivo a burgera a sledovali zkoušky na velké obrazovce. Tyto záběry pak vezmeme a poběží live na wrc.com z první soutěže v Monte Carlu," zakončil Ciesla.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?