Rok 2014 má dle organizátorů přinést více živých televizních a internetových přenosů, než jsme mohli vídávat kdy předtím.
Šéf promotérské společnosti (WRC Promoter GmbH), Olivier Ciesla, chce nabídnout více televizních a internetových přenosů a získat si tím sledovanost až 1,2 miliardy lidí po celém světě do konce roku 2016. To by ovšem znamenalo sledovanost zdvojnásobit. Záměrem je, aby každá soutěž WRC končila až v neděli a živě se tak mohla přenášet Power Stage, která by měla startovat ve 12 hodin středoevropského času.
"Potřebujeme udělat nějaký řád a cestou, jak ho udělat, je vytvořit pravidelné sloty pro WRC. Proto je tak důležité, že soutěže budou končit ve stejný čas a ve stejný den z týdne," říká Olivier. Toto se bohužel ještě nebude týkat prvních tří soutěží roku, protože itineráže Monte Carla a Švédska jsou již dané a v Mexiku je šestihodinový časový posun, poslední zkouška dne by se tak jela v 6 hodin ráno našeho času.
Ciesla dodává, že hodinová show by nebyla celá live, ale měla by ukázat obrázek z první poloviny soutěže před tím, než se půjde na živou Power Stage. "Rozumíme důležitosti živého přenosu. A jsme také přesvědčeni, že by po něm byla poptávka. Momentálně jednáme s různými britskými televizními stanicemi, ale věřím, že se budeme moci každou závodní neděli dívat live na WRC."
Kromě televizních novinek by také Ciesla chtěl dostat servisní zónu blíže k centru soutěže. "Chceme zlepšit zážitky ze servisní zóny. Když tam auta nejsou, tak chceme, aby lidé přišli, sedli si v servisním parku, dali si pivo a burgera a sledovali zkoušky na velké obrazovce. Tyto záběry pak vezmeme a poběží live na wrc.com z první soutěže v Monte Carlu," zakončil Ciesla.
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?
Americký prezident Donald Trump oznámil, že Spojené státy uvalí 25% cla na dovoz automobilů vyrobených mimo USA, přičemž tato opatření vstoupí v platnost 2. dubna. V reakci na tuto novinku předsedkyně Evropské komise Ursula von der Leyenová vyjádřila lítost a EU její rozhodnutí důkladně prozkoumá. Trump rovněž odložil výběr cla na automobilové díly o měsíc. Tento krok způsobil pokles akcií automobilek na asijských burzách a očekává se, že výprodeje se rozšíří i na evropské a americké trhy. Uvedl to server CNBS.