Šéf továrního týmu Citroën, Yves Matton, bryskně zareagoval na nabídku Francoise Duvala pomoci jeho týmů. Podle Belgičana jsou šance jeho krajana 50:50.
Francois Duval se nabídl, že by pomohl továrnímu Citroënu. Opět přes odborný tisk mu odpovídá Yves Matton: "Proč s tím přišel až teď? Naše jednání s potenciálními kandidáty jsou již v hodně pokročilé fázi. Příští týden se chci definitivně rozhodnout."
Jisté je, že Mattona Duval o svém talentu přesvědčovat nemusí: "Ale neznám jezdce, který by se po dlouholeté pauze mimo soutěžní vůz dokázal úspěšně vrátit. Snad je Francois výjimka...
Každopádně bych si s ním moc rád pohovořil. Budu rád, když mi zavolá. Předtím chci ale vědět, jestli je opravdu motivovaný. Pokud ano, pak bychom pro něj mohli eventuelně uspořádat test. Šance jsou podle mě tak 50:50."
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.