Mikko Hirvonen kritizuje rozhodnutí Citroënu, který před Rally Wales GB nechal testovat pouze Roberta Kubicu. Podle několikanásobného vicemistra světa to není ideální situace.
Už ne zrovna ideální vztah mezi Mikko Hirvonenem a týmem Citroën dostal další šrám. Důvodem je rozhodnutí týmu testovat před Rally Wales GB jen jeden den navíc pouze s Robertem Kubicou. Polák, který se o víkendu poprvé posadí do tovární DS3 WRC, jezdil na šotolinových cestách o víkendu, zatímco tovární jezdci, Mikko Hirvonen a Dani Sordo, jen přihlíželi.
Mikko Hirvonen to nese s nelibostí, podle něj bude díky tomu Citroën od samého začátku v nevýhodě: "Není to ideální. Navíc po tom, co Volkswagen absolvoval dlouhý test, oni tak mají dobré povědomí o podmínkách. Já mám teď jen dva průjezdy shakedownem a pak už přijde na řadu velmi důležitá kvalifikace."
Podle něj může toto rozhodnutí předčasně určit vítěze ve Velké Británii: "Ve Velké Británii chcete být obvykle první auto na trati. Když se Vám to nepovede, tak je obvykle hodně těžké bojovat o vítězství. Tak to je."
Nechat testovat Kubicu s DS3 WRC dává smysl, ale proč netestují tovární jezdci?
Rozhodnutí nechat testovat jen nováčka Kubicu však Mikko nechce kritizovat: "Robert s tímto autem ještě nikdy nejel. Je proto smysluplné nechat jezdit ho. Ale pro nás není tato situace optimální."
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.