Kris Meeke stále věří, že může v příštím roce jezdit pravidelně jako tovární jezdec ve WRC a to i přesto, že ve Walesu v něj tým Citroën důvěru nevložil.
Kris Meeke si dobře uvědomuje, že nehoda na zářijové Rally Australia zmařila jeho šance na start na domácích tratích ve Walesu. "V Austrálii jsem byl proto, abych Citroënu přivezl body do hodnocení značek. Tento úkol jsem nesplnil.
Nemůžete očekávat, že dostanete odměnu, když jste nesplnili úkol. Nemohu být na nikoho nazlobený za tuto situaci, kromě mě samotného. Na druhou stranu z tohoto startu vzešla i 'pekelná' spousta pozitiv."
Ex-mistr IRC je přesvědčen, že ještě není bez šance na starty v MS v roce 2014. Má se dokonce za to, že jedná i s jinými týmy než jen s Citroënem. "Rád bych věřil tomu, že mě sleduje více týmů. Zatím není nic vyřešeno, stále je před námi hodně jednání."
Meeke na dva roky starý start s Mini JCW WRC v domácí soutěži nenaváže
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.