Kris Meeke stále věří, že může v příštím roce jezdit pravidelně jako tovární jezdec ve WRC a to i přesto, že ve Walesu v něj tým Citroën důvěru nevložil.
Kris Meeke si dobře uvědomuje, že nehoda na zářijové Rally Australia zmařila jeho šance na start na domácích tratích ve Walesu. "V Austrálii jsem byl proto, abych Citroënu přivezl body do hodnocení značek. Tento úkol jsem nesplnil.
Nemůžete očekávat, že dostanete odměnu, když jste nesplnili úkol. Nemohu být na nikoho nazlobený za tuto situaci, kromě mě samotného. Na druhou stranu z tohoto startu vzešla i 'pekelná' spousta pozitiv."
Ex-mistr IRC je přesvědčen, že ještě není bez šance na starty v MS v roce 2014. Má se dokonce za to, že jedná i s jinými týmy než jen s Citroënem. "Rád bych věřil tomu, že mě sleduje více týmů. Zatím není nic vyřešeno, stále je před námi hodně jednání."
Meeke na dva roky starý start s Mini JCW WRC v domácí soutěži nenaváže
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?