Dnes už mají první etapu za sebou jezdic startující na populární šotolinové Waldviertel Rally.
Posádky přivítal sice krásný podzimní den, ale zrádné v lesích byla šotolina vlhká a nevyzpytatelná. Celý den se odehrával souboj Imprezy R4 Kajetanovicze a S2000 Baumchlagera. Po první etapě vede tedy Kajto, druhý je Baumschlager +1,2. Přesvědčivé třetí misto je pro Tarabuse, ale ztrátcí lehce přes minutu. Adolf je osmý, Martin Bůš po problémech s převodovkou je desátý a Patrik Rujbr je jedenáctý. Tomáš Pletka je 13. Odstoupit musel Petr Chodura na třetím testu. Výsledky po první etapě ve FIA ERC CUP jsou:1. K. Kajetanowicz J. Baran POL Subaru Impreza RT R4 42:19.02. R. Baumschlager T. Zeltner AUT Škoda Fabia S2000 +1.2 3. J. Tarabus D. Trunkát CZE Škoda Fabia S2000 +1:11.5 4. F. Sonnleitner E. Aigner AUT Mitsubishi Evo IX +1:44.4 5. M. Saibel U. Mayrhofer AUT Škoda Fabia S2000 +2:26.9 6. D. Botka P. Mihalik HUN Mitsubishi Evo IX R4 +3:06.6 7. A. Rongits L. Hannus HUN Mitsubishi Evo IX R4 +3:08.6 8. R. Adolf P. Gross CZE Škoda Fabia S2000 +3:15.9 9. M. Böhm K. Becker AUT Suzuki Swift S1600 AUT +3:50.6 10. M. Búš P. Černohorský CZE Subaru Impreza STI +5:50.1 11.P. Rujbr J. Ryšánek CZE Renault Clio R3 +8:03.5
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.