Dnes už mají první etapu za sebou jezdic startující na populární šotolinové Waldviertel Rally.
Posádky přivítal sice krásný podzimní den, ale zrádné v lesích byla šotolina vlhká a nevyzpytatelná. Celý den se odehrával souboj Imprezy R4 Kajetanovicze a S2000 Baumchlagera. Po první etapě vede tedy Kajto, druhý je Baumschlager +1,2. Přesvědčivé třetí misto je pro Tarabuse, ale ztrátcí lehce přes minutu. Adolf je osmý, Martin Bůš po problémech s převodovkou je desátý a Patrik Rujbr je jedenáctý. Tomáš Pletka je 13. Odstoupit musel Petr Chodura na třetím testu. Výsledky po první etapě ve FIA ERC CUP jsou:1. K. Kajetanowicz J. Baran POL Subaru Impreza RT R4 42:19.02. R. Baumschlager T. Zeltner AUT Škoda Fabia S2000 +1.2 3. J. Tarabus D. Trunkát CZE Škoda Fabia S2000 +1:11.5 4. F. Sonnleitner E. Aigner AUT Mitsubishi Evo IX +1:44.4 5. M. Saibel U. Mayrhofer AUT Škoda Fabia S2000 +2:26.9 6. D. Botka P. Mihalik HUN Mitsubishi Evo IX R4 +3:06.6 7. A. Rongits L. Hannus HUN Mitsubishi Evo IX R4 +3:08.6 8. R. Adolf P. Gross CZE Škoda Fabia S2000 +3:15.9 9. M. Böhm K. Becker AUT Suzuki Swift S1600 AUT +3:50.6 10. M. Búš P. Černohorský CZE Subaru Impreza STI +5:50.1 11.P. Rujbr J. Ryšánek CZE Renault Clio R3 +8:03.5
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.