Dnes už mají první etapu za sebou jezdic startující na populární šotolinové Waldviertel Rally.
Posádky přivítal sice krásný podzimní den, ale zrádné v lesích byla šotolina vlhká a nevyzpytatelná. Celý den se odehrával souboj Imprezy R4 Kajetanovicze a S2000 Baumchlagera. Po první etapě vede tedy Kajto, druhý je Baumschlager +1,2. Přesvědčivé třetí misto je pro Tarabuse, ale ztrátcí lehce přes minutu. Adolf je osmý, Martin Bůš po problémech s převodovkou je desátý a Patrik Rujbr je jedenáctý. Tomáš Pletka je 13. Odstoupit musel Petr Chodura na třetím testu. Výsledky po první etapě ve FIA ERC CUP jsou:1. K. Kajetanowicz J. Baran POL Subaru Impreza RT R4 42:19.02. R. Baumschlager T. Zeltner AUT Škoda Fabia S2000 +1.2 3. J. Tarabus D. Trunkát CZE Škoda Fabia S2000 +1:11.5 4. F. Sonnleitner E. Aigner AUT Mitsubishi Evo IX +1:44.4 5. M. Saibel U. Mayrhofer AUT Škoda Fabia S2000 +2:26.9 6. D. Botka P. Mihalik HUN Mitsubishi Evo IX R4 +3:06.6 7. A. Rongits L. Hannus HUN Mitsubishi Evo IX R4 +3:08.6 8. R. Adolf P. Gross CZE Škoda Fabia S2000 +3:15.9 9. M. Böhm K. Becker AUT Suzuki Swift S1600 AUT +3:50.6 10. M. Búš P. Černohorský CZE Subaru Impreza STI +5:50.1 11.P. Rujbr J. Ryšánek CZE Renault Clio R3 +8:03.5
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?