Dnes už mají první etapu za sebou jezdic startující na populární šotolinové Waldviertel Rally.
Posádky přivítal sice krásný podzimní den, ale zrádné v lesích byla šotolina vlhká a nevyzpytatelná. Celý den se odehrával souboj Imprezy R4 Kajetanovicze a S2000 Baumchlagera. Po první etapě vede tedy Kajto, druhý je Baumschlager +1,2. Přesvědčivé třetí misto je pro Tarabuse, ale ztrátcí lehce přes minutu. Adolf je osmý, Martin Bůš po problémech s převodovkou je desátý a Patrik Rujbr je jedenáctý. Tomáš Pletka je 13. Odstoupit musel Petr Chodura na třetím testu. Výsledky po první etapě ve FIA ERC CUP jsou:1. K. Kajetanowicz J. Baran POL Subaru Impreza RT R4 42:19.02. R. Baumschlager T. Zeltner AUT Škoda Fabia S2000 +1.2 3. J. Tarabus D. Trunkát CZE Škoda Fabia S2000 +1:11.5 4. F. Sonnleitner E. Aigner AUT Mitsubishi Evo IX +1:44.4 5. M. Saibel U. Mayrhofer AUT Škoda Fabia S2000 +2:26.9 6. D. Botka P. Mihalik HUN Mitsubishi Evo IX R4 +3:06.6 7. A. Rongits L. Hannus HUN Mitsubishi Evo IX R4 +3:08.6 8. R. Adolf P. Gross CZE Škoda Fabia S2000 +3:15.9 9. M. Böhm K. Becker AUT Suzuki Swift S1600 AUT +3:50.6 10. M. Búš P. Černohorský CZE Subaru Impreza STI +5:50.1 11.P. Rujbr J. Ryšánek CZE Renault Clio R3 +8:03.5
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?