Druhou etapu mají za sebou jezdci startující v mistrovství Evropy.
První etapu vyhrál Aigner se Subaru, Breen byl po dlouhé debatě s policií až na 16. místě. Naši Tlusťák končil první etapu na 12. místě, Jaroslav Orsák na místě osmém. Je také nutno podotknout, že Orsák startuje s novu zbraní pro další sezónu a to s Fabií S2000. Lappi byl tedy nepatrně druhý a třetí byl po po první etapě Ford Fiesta RRC Oliviera Burriho, třetí rus Gryazin. Druhý den se konečně probral Ancian s Peugeotem S2000 když zkoušku vyhrál a posunul se na místo 13. Druhý čas Lappi což ho posunulo na čelo. Na RZ 4 má Breen problémy s posilovačem řízení. Pátá rz ve znamení Francie a Anciana, Lappi +2,1, Aigner 2,5. Orsák třeba dostal 24,5 a tusťák 41,1. V podobném pořadí dojeli do servisí pauzy. V odpolední části vyhrává dvě rz Lappi, jednu Ancian a jednu Orsák. Ze servisu už nevyjel Tlusťák - prasklý svod v RZ 7. Po servisu Celá druhá etapa tak dopadla takto. Vedel Lappi s náskokem 43 vteřin, druhý je Aigner třetí je Burri ( 2.soutež s Fiestou RRC) Třetí Gryazin už ztrácí téměř dvě minuty. Peugeot 207 S2000 Althause je čtvrtý, šestý už je Ancian na stejném voze. Další minutu za ním je Orsák, tkerý zvolil špatně pneumatiky ráno. Zítra čeká na jezdce 146 ostrýk kilometrů.
Výsledky po 2.etapě
1.Lappi E. - Ferm J. Škoda Fabia S2000 1:22:36,32.Aigner A. - Watzl B.Subaru Impreza STi R4 +38,33.Burri O. - Saucy A. Ford Fiesta RRC +1:14,84.Gryazin V. - Chumak D. Ford Fiesta S2000 +1:40,95.Althaus N. - Ioset A. Peugeot 207 S2000 +2:11,96.Ancian J. - Vitrani O. Peugeot 207 S2000 +2:41,17.Orsák J. - Kostka L. Škoda Fabia S2000 +3:37,98.Breen C. - Vanneste L. Peugeot 207 S2000 +3:57,09.Gonon F. - Horgnies M. Subaru Impreza STi R4 +4:10,810.Perroud P. - Marchand Q. Peugeot 207 S2000 +5:44,4
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?