Druhou etapu mají za sebou jezdci startující v mistrovství Evropy.
První etapu vyhrál Aigner se Subaru, Breen byl po dlouhé debatě s policií až na 16. místě. Naši Tlusťák končil první etapu na 12. místě, Jaroslav Orsák na místě osmém. Je také nutno podotknout, že Orsák startuje s novu zbraní pro další sezónu a to s Fabií S2000. Lappi byl tedy nepatrně druhý a třetí byl po po první etapě Ford Fiesta RRC Oliviera Burriho, třetí rus Gryazin. Druhý den se konečně probral Ancian s Peugeotem S2000 když zkoušku vyhrál a posunul se na místo 13. Druhý čas Lappi což ho posunulo na čelo. Na RZ 4 má Breen problémy s posilovačem řízení. Pátá rz ve znamení Francie a Anciana, Lappi +2,1, Aigner 2,5. Orsák třeba dostal 24,5 a tusťák 41,1. V podobném pořadí dojeli do servisí pauzy. V odpolední části vyhrává dvě rz Lappi, jednu Ancian a jednu Orsák. Ze servisu už nevyjel Tlusťák - prasklý svod v RZ 7. Po servisu Celá druhá etapa tak dopadla takto. Vedel Lappi s náskokem 43 vteřin, druhý je Aigner třetí je Burri ( 2.soutež s Fiestou RRC) Třetí Gryazin už ztrácí téměř dvě minuty. Peugeot 207 S2000 Althause je čtvrtý, šestý už je Ancian na stejném voze. Další minutu za ním je Orsák, tkerý zvolil špatně pneumatiky ráno. Zítra čeká na jezdce 146 ostrýk kilometrů.
Výsledky po 2.etapě
1.Lappi E. - Ferm J. Škoda Fabia S2000 1:22:36,32.Aigner A. - Watzl B.Subaru Impreza STi R4 +38,33.Burri O. - Saucy A. Ford Fiesta RRC +1:14,84.Gryazin V. - Chumak D. Ford Fiesta S2000 +1:40,95.Althaus N. - Ioset A. Peugeot 207 S2000 +2:11,96.Ancian J. - Vitrani O. Peugeot 207 S2000 +2:41,17.Orsák J. - Kostka L. Škoda Fabia S2000 +3:37,98.Breen C. - Vanneste L. Peugeot 207 S2000 +3:57,09.Gonon F. - Horgnies M. Subaru Impreza STi R4 +4:10,810.Perroud P. - Marchand Q. Peugeot 207 S2000 +5:44,4
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?