Thierry Neuville bude jezdcem číslo 1 u týmu Hyundai. Zatím ale nevíme, kdo bude jezdit s druhou i20 WRC továrního týmu. Šéf týmu, Michel Nandan, si pohrává se zajímavou myšlenkou, dát druhý vůz k dispozici více jezdcům.
Na začátku týdne bylo konečně potvrzeno, že Hyundai angažoval jako jezdce číslo 1 Thierryho Neuvillea. "Kontaktovali jsme jej na konci léta. Vyložili jsme Thierrymu plány Hyundaie, vysvětlili jsme mu, proč byl tým založen, proč jsme ve WRC a jaké jsou naše cíle. Nakonec se rozhodl sám pro náš tým. Kontrakt je uzavřen na více let [konkrétně na 3 roky] a my doufáme v dlouhou vzájemnou spolupráci," popisuje jednání s jezdcem šéf týmu.
Kdo však bude týmovým kolegou Neuvillea, nechává zatím Nandan otevřené: "Na všechny soutěže musíme nominovat jednoho jezdce. To bude Thierry. Pro druhé auto momentálně zvažujeme naše možnosti a je možné, že budeme mít více jezdců. Zatím nevíme, kdo bude v Monte Carlu sedět ve druhém autě."
Nandan však přesně ví cíle, které by měl tým v prvním roce dosáhnout: "Na Monte Carlu vyjedeme se dvěma vozy a budeme se snažit posbírat co možná nejvíce informací. Budeme rádi, když v této soutěži spatříme cíl. Není na nás vyvíjen žádný tlak ohledně výsledků. Rok 2014 slouží jako rok, kdy máme poznat mistrovství světa a vyvinout při tom auto.
Posledním týmem, který praktikoval dříve běžné střídání jezdců ve druhém voze, bylo v roce 2006 Subaru - o vůz číslo 2 se dělili Chris Atkinson (šotoliny) a Stéphane Sarrazin (asfalty)
Máme zcela jiné cíle než Citroën nebo Volkswagen. Za tak krátký čas jsme nestačili pořádně ani porozumět autu, se kterým budeme v MS jezdit. Nejsme snílci a víme, že je před námi velká výzva, pokud se chceme dostat na úroveň týmů v MS."
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.