Malcolm Wilson se marně snažil udržet vycházející hvězdu MS v rally, Thierryho Neuvilla, ve svém týmu. Belgičan však, jak bylo dnes oficiálně potvrzeno oběma stranami, odchází do Hyundaie a Wilson doufá, že se mu podaří uvolněné místo rychle zaplnit.
Se svým zájmem o Neuvilla nepochodil ani Citroën ani M-Sport. 25letý Belgičan se totiž po sezoně 2013 stane továrním jezdcem Hyundaie, se kterým podepsal tříletý kontrakt. "Samozřejmě, že jsme zklamaní, že se Thierry rozhodl po silných výkonech v tomto roce s naším týmem odejít do Hyundaie," říká šéf M-Sportu, Malcolm Wilson, který do poslední chvíle doufal, že Belgičana ve svých řadách udrží.
"Nicméně teď se rozhodl zaměřit svůj zájem na na Wales Rally GB a zajištění si druhého místa v šampionátu. Až se nám to podaří, tak zaměříme naši pozornost na sezonu 2014."
Pro Wilsona teď půjde o to, aby našel pokud možno co nejrychleji nějakou náhradu na Neuvilla a zaplnil tak volné místo v týmu. "O různých možnostech mluvíme s mnoha jezdci. M-Sport má velkou historii, co se podpory a vývoje jezdců v MS týče. Už se těšíme, až v blízké budoucnosti oznámíme náš program na rok 2014."
Tiskovka M-Sportu obsahuje i vyjádření Thierryho Neuvilla: "Rok 2013 byl fantastickým rokem a dosáhli jsme toho více, než jsme očekávali na začátku roku. Chtěl bych poděkovat všem v týmu, kteří odvedli fantastickou práci - auto bylo skvělé bez žádných problémů po 12 rally - ale příběh ještě neskončil. Máme šanci dojet druzí v šampionátu jezdců, veškerou naši snahu do toho příští týden ve Walesu dáme. Rád bych také využil této příležitosti a poděkoval Malcolmu Wilsonovi a týmu M-Sport za veškerou jejich pomoc a už se těším, jak na to ve Walesu zatlačím, abych uspěl."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?