Malcolm Wilson se marně snažil udržet vycházející hvězdu MS v rally, Thierryho Neuvilla, ve svém týmu. Belgičan však, jak bylo dnes oficiálně potvrzeno oběma stranami, odchází do Hyundaie a Wilson doufá, že se mu podaří uvolněné místo rychle zaplnit.
Se svým zájmem o Neuvilla nepochodil ani Citroën ani M-Sport. 25letý Belgičan se totiž po sezoně 2013 stane továrním jezdcem Hyundaie, se kterým podepsal tříletý kontrakt. "Samozřejmě, že jsme zklamaní, že se Thierry rozhodl po silných výkonech v tomto roce s naším týmem odejít do Hyundaie," říká šéf M-Sportu, Malcolm Wilson, který do poslední chvíle doufal, že Belgičana ve svých řadách udrží.
"Nicméně teď se rozhodl zaměřit svůj zájem na na Wales Rally GB a zajištění si druhého místa v šampionátu. Až se nám to podaří, tak zaměříme naši pozornost na sezonu 2014."
Pro Wilsona teď půjde o to, aby našel pokud možno co nejrychleji nějakou náhradu na Neuvilla a zaplnil tak volné místo v týmu. "O různých možnostech mluvíme s mnoha jezdci. M-Sport má velkou historii, co se podpory a vývoje jezdců v MS týče. Už se těšíme, až v blízké budoucnosti oznámíme náš program na rok 2014."
Tiskovka M-Sportu obsahuje i vyjádření Thierryho Neuvilla: "Rok 2013 byl fantastickým rokem a dosáhli jsme toho více, než jsme očekávali na začátku roku. Chtěl bych poděkovat všem v týmu, kteří odvedli fantastickou práci - auto bylo skvělé bez žádných problémů po 12 rally - ale příběh ještě neskončil. Máme šanci dojet druzí v šampionátu jezdců, veškerou naši snahu do toho příští týden ve Walesu dáme. Rád bych také využil této příležitosti a poděkoval Malcolmu Wilsonovi a týmu M-Sport za veškerou jejich pomoc a už se těším, jak na to ve Walesu zatlačím, abych uspěl."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?