Návrat Hyundaie do MS by měl dopadnou mnohem úspěšněji, než jeho předchozí angažmá ve WRC. Tehdy korejskou automobilku zastupoval anglický tým s jejich podporou.
Tentokrát je situace jiná - Hyundai vzal celý program WRC do svých rukou. Základna továrního týmu je působivá. Hyundai pro program MS v automobilových soutěžích založil novou společnost Hyundai Motorsport GmbH. Ta převzala v Německu v Alzenau haly společnosti Schott AG.
Fabrika má rozlohu 20 000 m2, Hyundai Motorsport GmbH momentálně využívá jen 8 000 m2. Prostoru má tak tovární tým dost. Hyundai by ale chtěl v Německu založit sportovní oddělení své značky, které bude vyvíjet i ostré verze současných silničních modelů.
Zázemí Hyundai Motorsport je velkolepé
"Kdo viděl Hyundai Motorsport GmbH, tak ví, že máme dlouhodobé plány. Hyundai podle pravidel FIA oznámil svůj program na tři roky dopředu - tedy na roku 2014, 2015 a 2016. V roce 2017 bychom chtěli začít další tříletý cyklus. Podmínkou ale je, že pravidla zůstanou stejná. Navíc by v budoucnu měly v našich halách vznikat další zajímavé sportovní modely. Prostoru máme dost, stejně tak i nápadů," říká šéf týmu Michel Nandan.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?