Návrat Hyundaie do MS by měl dopadnou mnohem úspěšněji, než jeho předchozí angažmá ve WRC. Tehdy korejskou automobilku zastupoval anglický tým s jejich podporou.
Tentokrát je situace jiná - Hyundai vzal celý program WRC do svých rukou. Základna továrního týmu je působivá. Hyundai pro program MS v automobilových soutěžích založil novou společnost Hyundai Motorsport GmbH. Ta převzala v Německu v Alzenau haly společnosti Schott AG.
Fabrika má rozlohu 20 000 m2, Hyundai Motorsport GmbH momentálně využívá jen 8 000 m2. Prostoru má tak tovární tým dost. Hyundai by ale chtěl v Německu založit sportovní oddělení své značky, které bude vyvíjet i ostré verze současných silničních modelů.
Zázemí Hyundai Motorsport je velkolepé
"Kdo viděl Hyundai Motorsport GmbH, tak ví, že máme dlouhodobé plány. Hyundai podle pravidel FIA oznámil svůj program na tři roky dopředu - tedy na roku 2014, 2015 a 2016. V roce 2017 bychom chtěli začít další tříletý cyklus. Podmínkou ale je, že pravidla zůstanou stejná. Navíc by v budoucnu měly v našich halách vznikat další zajímavé sportovní modely. Prostoru máme dost, stejně tak i nápadů," říká šéf týmu Michel Nandan.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.