AKTUALIZOVÁNO + VIDEO; Hyundai se zatím k sestavě pro rok 2014 nevyjádřil. Dnešek je pro Hyundai velmi důležitým, protože tým k dnešnímu datu odeslal homologační protokoly FIA. Vůz je tedy teoreticky připraven na start na Rally Monte Carlo.
Podle zástupců značky tým testoval během uplynulého měsíce 15 dní na šotolině a asfaltu. Za volant se posadili všichni tři testovací jezdci - Juho Hänninen, Bryan Bouffier a Chris Atkinson. Tým testoval převážně ve Španělsku, ale jezdilo se také v Německu. i20 WRC ujela jen během tohoto měsíce 1 000 testovacích kilometrů.
Tým navštívil během tohoto měsíce 4 různé lokace - začal 4 denním šotolinovým testem ve Španělsku na začátku měsíce, poté se přesunul do Katalánska. Následoval test ve vojenském prostoru Baumholder v Německu a minulý týden jezdila i20 WRC opět ve Španělsku na tratích Rally Catalunya.
Hyundai má k dispozici více aut a několik jezdců
Testování komentuje šéf týmu, Michel Nandan: "Tento měsíc byl pro nás zvláště náročný. S i20 WRC jsme testovali na obou površích po dobu více než půl měsíce. Naši tři testovací jezdci se střídali na místě za volantem na 4 různých testovacích místech. Momentálně máme k dispozici 2 i20 WRC v poslední specifikaci. To nám umožňuje testovat opravdu intenzivně.
Střídáme oba vozy. Celkově to byl pro nás pozitivní měsíc. Vyzkoušeli jsme nové díly, rozdlná nastavení a s vozy jsme najeli opravdu hezké množství kilometrů."
AKTUALIZACE:
K testu, který proběhl na tratích Rally Catalunya, Nandan říká: "Díky testům na stejné trati, jako se jela o víkendu soutěž MS, zjistíme, jak konkurenceschopné naše auto je. Víme, kde zhruba příští rok budeme, dostali jsme jisté reference."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?