AKTUALIZOVÁNO + VIDEO; Hyundai se zatím k sestavě pro rok 2014 nevyjádřil. Dnešek je pro Hyundai velmi důležitým, protože tým k dnešnímu datu odeslal homologační protokoly FIA. Vůz je tedy teoreticky připraven na start na Rally Monte Carlo.
Podle zástupců značky tým testoval během uplynulého měsíce 15 dní na šotolině a asfaltu. Za volant se posadili všichni tři testovací jezdci - Juho Hänninen, Bryan Bouffier a Chris Atkinson. Tým testoval převážně ve Španělsku, ale jezdilo se také v Německu. i20 WRC ujela jen během tohoto měsíce 1 000 testovacích kilometrů.
Tým navštívil během tohoto měsíce 4 různé lokace - začal 4 denním šotolinovým testem ve Španělsku na začátku měsíce, poté se přesunul do Katalánska. Následoval test ve vojenském prostoru Baumholder v Německu a minulý týden jezdila i20 WRC opět ve Španělsku na tratích Rally Catalunya.
Hyundai má k dispozici více aut a několik jezdců
Testování komentuje šéf týmu, Michel Nandan: "Tento měsíc byl pro nás zvláště náročný. S i20 WRC jsme testovali na obou površích po dobu více než půl měsíce. Naši tři testovací jezdci se střídali na místě za volantem na 4 různých testovacích místech. Momentálně máme k dispozici 2 i20 WRC v poslední specifikaci. To nám umožňuje testovat opravdu intenzivně.
Střídáme oba vozy. Celkově to byl pro nás pozitivní měsíc. Vyzkoušeli jsme nové díly, rozdlná nastavení a s vozy jsme najeli opravdu hezké množství kilometrů."
AKTUALIZACE:
K testu, který proběhl na tratích Rally Catalunya, Nandan říká: "Díky testům na stejné trati, jako se jela o víkendu soutěž MS, zjistíme, jak konkurenceschopné naše auto je. Víme, kde zhruba příští rok budeme, dostali jsme jisté reference."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?