Šéf M-Sportu, Malcolm Wilson, by rád viděl svého mladíka, Elfyna Evanse, ve všech 13 soutěžích MS v příštím roce.
Ideální představa Malcolma Wilsona o nové sezoně Elfyna Evanse je druhý rok ve WRC s Fordem Fiesta R5 a na vybraných soutěžích starty s Fiestou RS WRC. Brit však přiznává, že jeho plány jsou závislé na zajištění rozpočtu.
"Myslím, že je ještě moc brzy, abychom ho [Evanse] posadili rovnou do WRC. Na Sardínii, kde nahradil na poslední chvíli Nassera Al-Attiyaha, odvedl dobrou práci, když získal 6. místo v cíli. Také ve Fiestě R5 si letos vedl opravdu dobře.
Myslím, že Elfyn je momentálně ve fázi kariéry, kdy by měl odjet všechny soutěže - snad by mohly být řešením starty ve WRC2 a na vybraných soutěžích speciál WRC. To je mým cílem pro něj, ale jestli se nám to povede nebo ne, to nevím. Záleží na rozpočtu," odhaluje své plány Malcolm Wilson.
Na kompletní sezonu ve WRC je ještě moc brzy
Evans vloni vyhrál FIA WRC Academy, odměnou mu za to byly starty s Fiestou R5 v letošním roce. Během roku také absolvoval pár testů s Fiestou RS WRC. Ve WRC2 byl 2. v Německu a Francii. Wilson by jeho roli v týmu M-Sport nejraději posílil: "Z toho, co jsem viděl, tak má zcela určitě potenciál na to, aby byl schopný bojovat o vítězství. Pokud se nám podaří zajistit program, tak je pro něj nejlepším místem M-Sport.
Letos jsme mu poskytli neuvěřitelný prostor za volantem během testů a shakedownů. Dalších 12 měsíců s touto porcí testování by pro něj bylo skvělých. Pokud mu však program nezajistíme, pak ho asi bude chtít jeho táta zpět na práci v garáži!"
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?