 
            Malcolm Wilson se nechal slyšet, že je připraven vrátit Mikko Hirvonena na vítěznou vlnu, pokud se vrátí v příštím roce do M-Sportu.
Mikko Hirvonen jezdil za M-Sport/Ford 6 sezon. V tomto týmu vyhrál 14 soutěží MS a v roce 2009 mu titul unikl o pouhý jeden bod. Jenže na konci roku 2011 se rozhodl přestoupit k Citroënu. U Francouzů se mu už tolik nevedlo, vyhrál jen jednu soutěž - vloni v Itálii.
"Tohle [M-Sport] je jeho druhý domov. Bylo by dobré dostat ho [Hirvonena] zpět. Už nechci vidět chodit Mikka po servisní zóně se svěšenou hlavou. Mikko pro nás odváděl fantastickou práci, pomohl nám vyhrát tituly mezi týmy. Užíval si to, když byl v našem týmu, a my si úžívali, když byl u nás," vzpomíná Malcolm Wilson.
Hirvonen měl od Malcolma Wilsona obdržet nabídku tříletého kontraktu, zatímco od Citroënu by byl schopný uvažovat pouze o jednoletém prodloužení smlouvy, protože nikdo neví, jak bude Citroën po přechodu na okruhy konkurenceschopný.
Jediné vítězství za dva roky je málo, v M-Sportu se Mikkovi vedlo lépe
"Citroën se příští rok zaměřuje na okruhy. Takže si opravdu musím promyslet, jaký program mě bude čekat. Chci být v nejlepší možné pozici v boji o šampionát v příštím roce i v budoucností. To je pro mě ta nejdůležitější věc.
Nechci jen zůstat v týmu a plácat se na místě. Chci být konkurenceschopný a chci pracovat na zlepšení výkonnosti," komentuje situaci Mikko Hirvonen. Má se za to, že pohyby na trhu jezdců začnou až po oznámení budoucnosti Thierryho Neuvillea.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?