Malcolm Wilson se nechal slyšet, že je připraven vrátit Mikko Hirvonena na vítěznou vlnu, pokud se vrátí v příštím roce do M-Sportu.
Mikko Hirvonen jezdil za M-Sport/Ford 6 sezon. V tomto týmu vyhrál 14 soutěží MS a v roce 2009 mu titul unikl o pouhý jeden bod. Jenže na konci roku 2011 se rozhodl přestoupit k Citroënu. U Francouzů se mu už tolik nevedlo, vyhrál jen jednu soutěž - vloni v Itálii.
"Tohle [M-Sport] je jeho druhý domov. Bylo by dobré dostat ho [Hirvonena] zpět. Už nechci vidět chodit Mikka po servisní zóně se svěšenou hlavou. Mikko pro nás odváděl fantastickou práci, pomohl nám vyhrát tituly mezi týmy. Užíval si to, když byl v našem týmu, a my si úžívali, když byl u nás," vzpomíná Malcolm Wilson.
Hirvonen měl od Malcolma Wilsona obdržet nabídku tříletého kontraktu, zatímco od Citroënu by byl schopný uvažovat pouze o jednoletém prodloužení smlouvy, protože nikdo neví, jak bude Citroën po přechodu na okruhy konkurenceschopný.
Jediné vítězství za dva roky je málo, v M-Sportu se Mikkovi vedlo lépe
"Citroën se příští rok zaměřuje na okruhy. Takže si opravdu musím promyslet, jaký program mě bude čekat. Chci být v nejlepší možné pozici v boji o šampionát v příštím roce i v budoucností. To je pro mě ta nejdůležitější věc.
Nechci jen zůstat v týmu a plácat se na místě. Chci být konkurenceschopný a chci pracovat na zlepšení výkonnosti," komentuje situaci Mikko Hirvonen. Má se za to, že pohyby na trhu jezdců začnou až po oznámení budoucnosti Thierryho Neuvillea.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.