Malcolm Wilson se nechal slyšet, že je připraven vrátit Mikko Hirvonena na vítěznou vlnu, pokud se vrátí v příštím roce do M-Sportu.
Mikko Hirvonen jezdil za M-Sport/Ford 6 sezon. V tomto týmu vyhrál 14 soutěží MS a v roce 2009 mu titul unikl o pouhý jeden bod. Jenže na konci roku 2011 se rozhodl přestoupit k Citroënu. U Francouzů se mu už tolik nevedlo, vyhrál jen jednu soutěž - vloni v Itálii.
"Tohle [M-Sport] je jeho druhý domov. Bylo by dobré dostat ho [Hirvonena] zpět. Už nechci vidět chodit Mikka po servisní zóně se svěšenou hlavou. Mikko pro nás odváděl fantastickou práci, pomohl nám vyhrát tituly mezi týmy. Užíval si to, když byl v našem týmu, a my si úžívali, když byl u nás," vzpomíná Malcolm Wilson.
Hirvonen měl od Malcolma Wilsona obdržet nabídku tříletého kontraktu, zatímco od Citroënu by byl schopný uvažovat pouze o jednoletém prodloužení smlouvy, protože nikdo neví, jak bude Citroën po přechodu na okruhy konkurenceschopný.
Jediné vítězství za dva roky je málo, v M-Sportu se Mikkovi vedlo lépe
"Citroën se příští rok zaměřuje na okruhy. Takže si opravdu musím promyslet, jaký program mě bude čekat. Chci být v nejlepší možné pozici v boji o šampionát v příštím roce i v budoucností. To je pro mě ta nejdůležitější věc.
Nechci jen zůstat v týmu a plácat se na místě. Chci být konkurenceschopný a chci pracovat na zlepšení výkonnosti," komentuje situaci Mikko Hirvonen. Má se za to, že pohyby na trhu jezdců začnou až po oznámení budoucnosti Thierryho Neuvillea.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.