M-Sport by byl velmi rád, kdyby se mu podařilo vrátit do WRC Ford co nejdříve. Šéf M-Sportu, Malcolm Wilson, se nechal slyšet, že by byl moc rád, kdyby se v MS mohl jeho tým prezentovat opět jako opravdový tovární tým.
"Chceme se vrátit co nejdříve, ale jako skutečný tovární tým," říká Malcolm Wilson. Jeho tým přišel o oficiální podporu ze strany automobilky na konci minulé sezony.
"Měli jsme již několik setkání se zástupci Fordu a máme dobrou šanci na to, že od nich budeme i nadále dostávat technickou podporu. Ta nám pomůže udržet konkurenceschopnost auta. Víme, že máme konkurenceschopné auto.
Možná se nám povede přivést Ford zpět již v roce 2015. Musíme si ale počkat, jak budou vypadat prodeje značky v roce 2014 a podle toho se bude vše odvíjet. Uvidíme, jestli se nám podaří dát život do tohoto projektu."
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.