Dani Sordo počítá s tím, že ani vítězství v domácí Catalunya Rally by mu nemuselo stačit pro zajištění si místa u Citroënu v roce 2014.
Dani Sordo je ve Španělsku, i když se jede na smíšeném povrchu (pátek a sobota na šotolině, neděle na asfaltu), považován za jednoho z největších favoritů - to potvrdil vítězstvím na shakedownu. Přesto si však není jistý svoji budoucností ve WRC. Jeho šéf, Yves Matton, přitom potvrdil, že je na seznamu kandidátů pro příští rok.
"Nemám moc možností. Hyundai jedná s každým jezdcem, to je moje jediná možnost [mimo Citroën]. Tak to je. Nemyslím si, že by jedna rally mohla pomoci k celkovému rozhodnutí. K tomu, abyste byli profesionálním jezdcem potřebujete hodně věcí. Já je podle mě mám, ale pokud to není pro týmy dost, pak budu muset dělat něco jiného," říká vítěz Rally Deutschland.
Až doposud Sordo sbíral na asfaltu 2. místa, změní se to?
Sordo v Katalánsku poprvé vystoupal na podium ještě jako privátní jezdec Citroënu (s Xsarou WRC) v roce 2006. Na domácí soutěži získal čtyřikrát po sobě druhé místo - vždy za legendárním Sébastienem Loebem.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.