Dani Sordo počítá s tím, že ani vítězství v domácí Catalunya Rally by mu nemuselo stačit pro zajištění si místa u Citroënu v roce 2014.
Dani Sordo je ve Španělsku, i když se jede na smíšeném povrchu (pátek a sobota na šotolině, neděle na asfaltu), považován za jednoho z největších favoritů - to potvrdil vítězstvím na shakedownu. Přesto si však není jistý svoji budoucností ve WRC. Jeho šéf, Yves Matton, přitom potvrdil, že je na seznamu kandidátů pro příští rok.
"Nemám moc možností. Hyundai jedná s každým jezdcem, to je moje jediná možnost [mimo Citroën]. Tak to je. Nemyslím si, že by jedna rally mohla pomoci k celkovému rozhodnutí. K tomu, abyste byli profesionálním jezdcem potřebujete hodně věcí. Já je podle mě mám, ale pokud to není pro týmy dost, pak budu muset dělat něco jiného," říká vítěz Rally Deutschland.
Až doposud Sordo sbíral na asfaltu 2. místa, změní se to?
Sordo v Katalánsku poprvé vystoupal na podium ještě jako privátní jezdec Citroënu (s Xsarou WRC) v roce 2006. Na domácí soutěži získal čtyřikrát po sobě druhé místo - vždy za legendárním Sébastienem Loebem.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?