Malcolm Wilson se ve Španělsku nechal slyšet, že nenechá jen tak odejít Thierryho Neuvillea do rodícího se týmu Hyundai. O svého svěřence chce bojovat.
Hyundai se o Neuvillea začal zajímat i díky jeho skvělým výkonům hlavně v druhé polovině roku. Wilson ale nechce o odchodu své hvězdy z M-Sportu nic slyšet a připravuje nabídku dlouhodobého kontraktu. "Thierrymu můžeme nabídnout tříletý kontrakt a to je to, co uděláme. Nemá smysl se bavit pouze o jedné sezoně," ví moc dobře Malcolm Wilson.
"Zatím stále pracujeme na zajištění příštího roku. Thierryho chceme každopádně udržet. Myslím, že je zřejmé, že je to mezi námi a Hyundaiem. Musí si sám zvážit, jestli je lepší zůstat u nás v autě, které zná a o kterém ví, že může vyhrát, a nebo odejít do úplně nového týmu," říká Malcolm.
Možnost návratu Neuvillea k Citroënu již padla, jak jsme Vás informovali v tomto článku. V servisním parku ve Španělsku mladý Belgičan redaktorům serveru MAXRALLY řekl: "Momentálně není nic rozhodnuto. Probíhá teď hodně jednání, ale rozhodnutí ještě nepadlo."
Jedinou nedokončenou soutěží letošního roku zůstává pro Neuvillea Rally Monte Carlo
Šéf M-Sportu se dokonce nebojí srovnat práci, kterou Thierry letos odvádí, s výkony, které v jeho M-Sportu předváděl na začátku minulého desetiletí legendární Carlos Sainz: "Vede si fantasticky. Thierry vyrost přímo před mýma očima nejrychleji ze všech jezdců, které jsem doposud zažil. Že vyrostl v takového jezdce jakým je dnes si plně zaslouží, protože tvrdě pracuje.
Od dob Carlose [Sainze] jsem nezažil jezdce, který by své práci dával tolik. Chce být zapojen absolutně do všeho, co je spojeno s týmem. Je nesmírně iniciativní. Jeho přístup je fantastický." To si velmi dobře uvědomují i u Hyundaie. Korejci zatím neoznámili žádného jezdce pro sezonu 2014. Manažer týmu, Alain Penasse, ale potvrzuje, že s Neuvillem jednají.
"Čekáma na rozhodnutí Thierryho. Ale mluvíme s velkým množstvím jezdců. Každý v našem listu má dobré šance a je skvělé analyzovat jezdce během různých soutěží. Bylo by ale hezké, kdybychom se rozhodli už brzy. Rádi bychom se v otázce jezdců rozhodli v říjnu," prozrazuje Penasse.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.