Malcolm Wilson se ve Španělsku nechal slyšet, že nenechá jen tak odejít Thierryho Neuvillea do rodícího se týmu Hyundai. O svého svěřence chce bojovat.
Hyundai se o Neuvillea začal zajímat i díky jeho skvělým výkonům hlavně v druhé polovině roku. Wilson ale nechce o odchodu své hvězdy z M-Sportu nic slyšet a připravuje nabídku dlouhodobého kontraktu. "Thierrymu můžeme nabídnout tříletý kontrakt a to je to, co uděláme. Nemá smysl se bavit pouze o jedné sezoně," ví moc dobře Malcolm Wilson.
"Zatím stále pracujeme na zajištění příštího roku. Thierryho chceme každopádně udržet. Myslím, že je zřejmé, že je to mezi námi a Hyundaiem. Musí si sám zvážit, jestli je lepší zůstat u nás v autě, které zná a o kterém ví, že může vyhrát, a nebo odejít do úplně nového týmu," říká Malcolm.
Možnost návratu Neuvillea k Citroënu již padla, jak jsme Vás informovali v tomto článku. V servisním parku ve Španělsku mladý Belgičan redaktorům serveru MAXRALLY řekl: "Momentálně není nic rozhodnuto. Probíhá teď hodně jednání, ale rozhodnutí ještě nepadlo."
Jedinou nedokončenou soutěží letošního roku zůstává pro Neuvillea Rally Monte Carlo
Šéf M-Sportu se dokonce nebojí srovnat práci, kterou Thierry letos odvádí, s výkony, které v jeho M-Sportu předváděl na začátku minulého desetiletí legendární Carlos Sainz: "Vede si fantasticky. Thierry vyrost přímo před mýma očima nejrychleji ze všech jezdců, které jsem doposud zažil. Že vyrostl v takového jezdce jakým je dnes si plně zaslouží, protože tvrdě pracuje.
Od dob Carlose [Sainze] jsem nezažil jezdce, který by své práci dával tolik. Chce být zapojen absolutně do všeho, co je spojeno s týmem. Je nesmírně iniciativní. Jeho přístup je fantastický." To si velmi dobře uvědomují i u Hyundaie. Korejci zatím neoznámili žádného jezdce pro sezonu 2014. Manažer týmu, Alain Penasse, ale potvrzuje, že s Neuvillem jednají.
"Čekáma na rozhodnutí Thierryho. Ale mluvíme s velkým množstvím jezdců. Každý v našem listu má dobré šance a je skvělé analyzovat jezdce během různých soutěží. Bylo by ale hezké, kdybychom se rozhodli už brzy. Rádi bychom se v otázce jezdců rozhodli v říjnu," prozrazuje Penasse.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?