Novozélanďan, Hayden Paddon, připustil, že před startem Španělské rally cítí velký tlak. Poprvé pojede s vozem WRC a hned chce získat dobrý výsledek.
26 letý jezdec letos startoval ve WRC2 třikrát a dokázal přesvědčit natolik, že se pro Španělsko domluvil s továrním Qatar M-Sport WRT a usedne do jednoho z jejich vozů. "V příštím roce chceme přesednout do vozu WRC a v tomto startu musíme ukázat naši rychlost. Ve Španělsku si chceme otevřít dveře pro budoucnost," odhaluje Hayden Paddon.
"John i já se už na start s WRC moc těšíme a uděláme opravdu vše pro to, abychom z této příležitosti vytěžili maximum. Je to skvělá šance, ale zároveň jsme pod velkým tlakem na zisk výsledku. Naše cíle pro letošní sezonu jsme již dosáhli - vyhráli jsme opět [už o po 5.] titul na Novém Zélandu. Start ve Španělsku naše sebevědomí hodně podpoří. Je to jedna z největších šancí, kterou jsem kdy dostal."
Paddon si Fiestu RS WRC vyzkouší v pondělí na krátkém asfaltovém testu: "Čeká nás jen jeden 50 až 70 kilometrový test. Jsem si jistý, že nám to bude stačit. Podvozek a pocit z vozu bude hodně podobný verzi S2000. Jde tedy spíše o to, abychom si zvykli na sílu motoru a schopnosti vozu WRC." Paddon letos s Fiestou S2000 jel v rámci ERC na Ypres rally, ale tam havaroval. Ve WRC2 byl ve Finsku a Německu třetí (zde 8. absolutně), v Austrálii měl ale problémy.
"Cíl je docela jednoduchý - dojet do cíle. Díky tomu totiž budeme ve voze maximum možného času. Vybereme si pár zkoušek, kde se pokusíme ukázat naši rychlost. Přípravu na Španělsko rozhodne nepodceníme," zakončil soutěžák.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.