38 letý jezdec se zdá být zapálený pro rallycross. V této disciplíně vidí velký potenciál a dokonce mluví o zisku titulu v příštím roce. Další možností je přestup na okruhy.
Zdá se, že Petter Solberg našel po ukončení své kariéry ve WRC disciplínu, kde se může realizovat. Jak uvedl pro Autosport, i v roce 2014 bude své štěstí hledat v Rallycrossu. V jeho úvodní sezoně obsadil v konečném účtování ME v rallycrossu 8. místo a jeho rok se nesl ve znamení problémů.
"Pro mě je pořád nejdůležitější jedna věc - jezdit pravidelně na špici a snažit se vyhrát titul," odhaluje svoji touhu vyhrát titul Nor, který měl více možností, kde v dalším roce závodit: "Jasně, měl jsem i další nabídky, třeba z oblasti závodů na okruzích," překvapuje Solberg. Konkrétní však nebyl.
Také se spekulovalo o návratu do WRC se značkou Hyundai, které by se zkušený jezdec pro vývoj i20 WRC hodil. Pokud by nabídku od korejské značky mistr světa z roku 2003 býval obdržel, nebyla by pro něj dostečně atraktivní: "Já chci jezdit v šampionátu s projektem, který je rozumný. Přesně to mi rallycross poskytuje."
Solberga podobné zprávy nevyvádí z míry: "Soustředím se na svoje vlastní věci a jdu tam, kam mě moje cesta vede. Mám auto s 600 koňmi, nejlepší mechaniky na světě v mém týmu a potkávám pravidelně nadšené fanoušky. Opravdu se na závody v rallycrossu těším. Nejlepší doby zde ještě přijdou."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.