Vozy M-Sportu budou příští rok vypadat trošku jinak než ty, se kterými tým jezdí v letošní sezoně.
Jednání s Qatarem, který by měl zajistit po finanční stránce i příští sezonu, zatím stále probíhají. Očekává se ale vzájemná dohoda, zbarvení by se tudíž moc měnit nemělo. Auto přesto bude vypadat jinak, předek auta projde faceliftem - Fiesty budou vypadat stejně jako silniční vozy. Fiesta R5 už už byla postavena na bázi faceliftované verze.
Fiesta RS WRC tak přejde z 'Kinetic Design Language', který určoval vzhled vozů značky Ford od roku 2008 (poprvé představen právě na Fiestě), na ‘Ford Global Design Language’, což je nový designový směr.
I pouhá změna designu však nebude jednoduchým úkolem, jak by se mohlo zdát: "Plánem je vyjet s faceliftovanou verzí. Máme ji v plánu. Není to ale jednoduché, musíte přepracovat chlazení auta a také změníte vedení potrubí. Ale tato část práce je již hotova," prozrazuje serveru Maxrally Malcolm Wilson.
Fiesta RS WRC dostane stejný design jako verze R5
Otázkou zůstává, kdo s Fiestami příští rok pojede? Neuville má hodně nabídek, Wilson však stále doufá, že jej ve svém týmu udrží: "Víme, že Thierry je zde šťastný. Ještě před tím než se k nám připojil, tak věděl, že mu nabídneme vítězuschopné auto. Auto schopné vyhrávat opravdu máme. Během sezony odvedl s inženýry na vylepšování auta skvělou práci. Takže podle mě není důvod pochybovat nad tím, že u nás zůstane."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?