Vozy M-Sportu budou příští rok vypadat trošku jinak než ty, se kterými tým jezdí v letošní sezoně.
Jednání s Qatarem, který by měl zajistit po finanční stránce i příští sezonu, zatím stále probíhají. Očekává se ale vzájemná dohoda, zbarvení by se tudíž moc měnit nemělo. Auto přesto bude vypadat jinak, předek auta projde faceliftem - Fiesty budou vypadat stejně jako silniční vozy. Fiesta R5 už už byla postavena na bázi faceliftované verze.
Fiesta RS WRC tak přejde z 'Kinetic Design Language', který určoval vzhled vozů značky Ford od roku 2008 (poprvé představen právě na Fiestě), na ‘Ford Global Design Language’, což je nový designový směr.
I pouhá změna designu však nebude jednoduchým úkolem, jak by se mohlo zdát: "Plánem je vyjet s faceliftovanou verzí. Máme ji v plánu. Není to ale jednoduché, musíte přepracovat chlazení auta a také změníte vedení potrubí. Ale tato část práce je již hotova," prozrazuje serveru Maxrally Malcolm Wilson.
Fiesta RS WRC dostane stejný design jako verze R5
Otázkou zůstává, kdo s Fiestami příští rok pojede? Neuville má hodně nabídek, Wilson však stále doufá, že jej ve svém týmu udrží: "Víme, že Thierry je zde šťastný. Ještě před tím než se k nám připojil, tak věděl, že mu nabídneme vítězuschopné auto. Auto schopné vyhrávat opravdu máme. Během sezony odvedl s inženýry na vylepšování auta skvělou práci. Takže podle mě není důvod pochybovat nad tím, že u nás zůstane."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?