Sébastien Loeb se sice s MS v automobilových soutěžích již rozloučil, ale na národní úrovni ještě starty v rally plánuje. To dosvědčuje start v Belgii na Rally du Condroz.
Z MS se Sébastien Loeb stáhnul, aby se mohl soustředit na WTCC, na národní úrovni však starty ještě plánuje. Těšit se mohou fanoušci v Belgii, kde se Loeb sveze se svojí manželkou, Séverine, na sedadle spolujezdce. Soutěž Rally du Condroz se bude konat od 1. do 3. listopadu, jedná se o poslední soutěž belgického mistrovství.
"Šéf se mě už teď snaží znovu dostat do rally auta," vtípkuje Loeb na adresu Yvesa Mattona, který z Belgie pochází. "Ve svých dobách u Citroënu jsem toho již hodně o této soutěži slyšel - buď od Yvese Mattona nebo Centuriona [fyzioterapeut, Marc Germain]. Soutěž by se měla podobat Rally du Touquet.
To znamená, že nás čeká asfalt s proměnlivou přilnavostí, uzké cesty a spousta driftů. V Belgii jsem ještě nikdy nejel a už se moc těším! Naším cílem bude se pobavit. Ale je jasné, že nechci být poslední..."
Elena pojede s Mattonem, Loeb s manželkou
Loeba na startu podpoří i Yves Matton, který pojede s Xsarou WRC. Soutěž se jede kolem Huy, odkud Matton pochází. Navigovat bude šéfa Citroënu Daniel Elena! "S ohledem na místo ve WTCC je tedy otázkou, jestli Yvese porazit? Ale se Séverine mám oproti posádce Matton-Elena jednu velkou výhodu - o hodně menší váhu," vtípkuje devitinásobný mistr světa.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?