Sébastien Loeb je fenomenálním pilotem v historii světového šampionátu. Legendární Francouz tvořil ve spojení s továrním (v sezoně 2006 dokonce s polotovárním) Citroënem dlouhá léta nepřekonatelnou dvojici. Pojďme se ohlédnout za tím, čeho dosáhl.
Sébastien Loeb...
...vyhrál 9 titulů mistra světa mezi jezdci (navíc v po sobě jdoucích letech, 2004-2012)
...vyhrál s nejvyšším náskokem. V roce 2010 jej od druhého v pořadí [Jari-Matti Latvala] dělilo rovných 105 bodů.
...získal 78 vítězství. Dřívejší rekord držel Carlos Sainz, ten vyhrál 26 soutěží. Loeb tuto metu překonal již v Japonsku v roce 2006. Jeho úspěšnost v procentním vyjádření je 46,71 %.
...v sezoně 2008 získal 11 vítězství, což je pochopitelně také rekord. V tom roce vítězil s úspěšností 73,3 %.
...mezi roky 2005 a 2010 vyhrál 18 po sobě jdoucích asfaltových soutěží.
...v Německu vyhrál hned 9 krát.
...se radoval na 23 různých soutěžích. Druhý v tomto pořadí je Carlos Sainz, ten ale vyhrál pouze na 13 rozdílných podnicích.
...vyhrál ve Finsku v roce 2012 s průměrnou rychlostí 122,89 km/h.
...získal 116 podiových umístění. Jeho úspěšnost na zisk podia je 69,46 %.
...stanul 15 krát po sobě na podium (v sezonách 2008 až 2009).
...v jedné sezoně získal 13 podiových umístění (2005, 2007 a 2008).
...v roce 2010 měl úspěšnost stanutí na podium 92,31 %.
...ve své kariéře získal 1619 bodů.
...mezi roky 2009 a 2011 dokončil na bodovaných místech 28 po sobě jdoucích soutěží.
...vyhrál 900 rychlostních zkoušek.
...19 vítězství zaznamenal systémem start-cíl (vedl od začátku až do cíle).
...dokázal na Tour de Corse 2005 vyhrát všechny zkoušky soutěže.
...v roce 2005 vyhrál 43,14 % zkoušek ročníku.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?