Thierry Neuville si užívá poměrně komfortní pozici. Po skvělých výkonech v letošní sezoně je po něm na trhu jezdců velká poptávka. Kde pojede se však mladý Belgičan ještě nerozhodl.
Citroën, M-Sport nebo Hyundai? To je otázka, kterou řeší Thierry Neuville. Který z týmů však průběžně druhému jezdci letošní sezony poskytne příští rok nejlepší šanci zabojovat o titul? "Vždy jsem doufal v to, že dostanu dobrou smlouvu. Teď jich mám na stole hned několik. Teď si jen musím zvážit, která je pro mě nejlepší a která mi poskytuje nejdelší perspektivu."
Dá se předpokládat, že celý trh s jezdci se moc nerozpohybuje, dokud se Thierry nerozhodne: "Teď se může udát vše hodně rychle. Chvíli ale ještě budeme vybírat." Podle mnohých expertů Thierry ještě jednu sezonu vydrží ve Fiestě RS WRC od M-Sportu, se kterou se bude starat o rozruch v MS.
A pokud by Jari-Matti Latvala u Volkswagenu i příští rok zůstaval za očekáváním, tak by mohl být ve Wolfsburgu Belgičan první volbou. V dnešních dnech se také mluví o Hyundaii, který by mu byl schopný nabídnout opravdovou tovární sedačku a požadovanou perspektivu.
Momentálně je Neuville hodně spojován s Hyundaiem, jak však celá situace dopadne, to si budeme muset počkat
"Mám kolem sebe dobré lidi, jinak bych se nikdy nedostal tam, kde jsem teď. Na konci to ale bude moje rozhodnutí," zakončil uvažování o budoucnosti Neuville. Z toho by se mohlo zdát, že je už rozhodnutý, kde bude v příštím roce jezdit. Dalo by se očekávat, že Thierryho bude táhnout opravdový tovární tým. Momentálně je Hyundai jediným opravdovým továrním týmem, který mu může nabídnout místo...
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?