Neuvěřitelná kariéra Sébastiena Loeba se ve Francii nedočkala zakončení, jaké by si asi zasloužila. Francouz v neděli ráno nezvládl DS3 WRC a havaroval.
Ve Francii jsme se dočkali jednoho sportovního mezníku - Sébastien Ogier získal s VW Polo R WRC svůj první titul. Fanoušci ale také s napětím sledovali poslední soutěž v kariéře Sébastiena Loeba. Jezdec Citroënu se po 168 soutěžích, ve kterých získal 78 vítězství a 9 titulů mistra světa, loučil s MS.
Speciální lakování Citroënu DS3 WRC, se kterým Loeb nastoupil, však štěstí rekordmanovi nepřineslo. Svoji poslední soutěž zakončil kotrmelcem v neděli ráno: "Nevyjeli jsme moc z ideální linie. Myslím, že jsme do rychlé pravé zatáčky najeli až moc rychle. Při brždění jsem ztratil kontrolu nad zádí auta.
Poté jsme sklouzli do příkopu a auto šlo přes střechu," popisuje nehodu Sébastien Loeb. "Do neděle jsem šel s tím, že už nebudu atakovat a nepojedu naplno. Chtěl jsem projet cílem, samozřejmě ideálně přitom vyhrát. Je to škoda, je mi líto týmu a fanoušků, kteří na mě čekali a chtěli mě vidět, ale neviděli. Jenom v Hagenau jich byla spousta."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?