Neuvěřitelná kariéra Sébastiena Loeba se ve Francii nedočkala zakončení, jaké by si asi zasloužila. Francouz v neděli ráno nezvládl DS3 WRC a havaroval.
Ve Francii jsme se dočkali jednoho sportovního mezníku - Sébastien Ogier získal s VW Polo R WRC svůj první titul. Fanoušci ale také s napětím sledovali poslední soutěž v kariéře Sébastiena Loeba. Jezdec Citroënu se po 168 soutěžích, ve kterých získal 78 vítězství a 9 titulů mistra světa, loučil s MS.
Speciální lakování Citroënu DS3 WRC, se kterým Loeb nastoupil, však štěstí rekordmanovi nepřineslo. Svoji poslední soutěž zakončil kotrmelcem v neděli ráno: "Nevyjeli jsme moc z ideální linie. Myslím, že jsme do rychlé pravé zatáčky najeli až moc rychle. Při brždění jsem ztratil kontrolu nad zádí auta.
Poté jsme sklouzli do příkopu a auto šlo přes střechu," popisuje nehodu Sébastien Loeb. "Do neděle jsem šel s tím, že už nebudu atakovat a nepojedu naplno. Chtěl jsem projet cílem, samozřejmě ideálně přitom vyhrát. Je to škoda, je mi líto týmu a fanoušků, kteří na mě čekali a chtěli mě vidět, ale neviděli. Jenom v Hagenau jich byla spousta."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?