Thierry Neuville jel ve Francii parádně a vše mu vycházelo. Belgičan doufal, že konečně získá svoje první vítězství ve WRC. Jenže pneumatika byla proti.
V sobotu dopoledne na mokré trati se mu podařilo svoje vedení navýšit, avšak na RZ11 se mu svlékla pneumatika z ráfku, což ho stálo minutu a půl a propad na 5. příčku. "Byl jsem až moc rychlý v nájezdu do křižovatky, na které jsem jel doprava. Auto mi trošku ujelo a snad jsme něco malého trefili, možná malý kámen.
Ten srazil pneumatiku z ráfku a vzduch ušel ven. A najednou bylo po všem," popisuje Thiery Neuville. Na defektu se ještě jednou před koncem zkoušky jezdec M-Sportu roztočil do hodin, což ho stálo další cenné vteřiny. Celkem na inkriminované zkoušce ztratil 1:26 min.
"Taková chyba se ale občas stát může. Jasně, jsme zklamaní, ale také víme, že tohle byl náš první defekt v této sezoně," připomíná dosavadní štěstí mladík.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?