Evgeny Novikov zvládl v Austrálii odjet soutěž bez využití Rally2. Pro Francii si předsevzal, že se chce opět vyvarovat chyby, avšak zároveň chce zajíždět konkurenceschopné časy.
Sezona plná vrcholů a pádů z pohledu Evgeny Novikova zaznamenala v Austrálii obrat k lepšímu. Jezdec M-Sportu dojel do cíle bez jediné velké chyby, která by jej vyřadila z některé z etap. Na 7. místě z Austrálie chce Rus tento víkend stavět - to se světový šampionát přesouvá na asfalt. Jeho nejlepší výsledek z Alsaska je doposud 7. místo.
"Před touto rally se cítím opravdu dobře. V Austrálii jsme prokázali, že dokážeme absolvovat všechny zkoušky bez jediné chyby. Ve Francii chceme dosáhnout toho samého, jen přitom zvýšit tempo. Snad se nám povede dosáhnout na výsledek v TOP5," odhaluje plány Evgeny.
To se však zatím v této sezoně jezdci na Fordu Fiesta RS WRC podařilo jen v Portugalsku a Argentině. Na doposud jediné asfaltové soutěži v Německu obsadil, po nehodě, 9. pozici: "Francie je moji oblíbenou asfaltovou soutěží. Počasí může ze soutěže udělat opravdovou výzvu. Snad bude hezky.
Vloni byl ve Francii Novikov 7., což je jeho nejlepším zdejším výsledkem
Tratě zde jsou opravdu technické, důležitý je proto správný rozpis. Během seznamovacích jízd musíte být chytří. Naštěstí máme dobré špiony, kteří nám budou během soutěže pomáhat. Snad to pro nás bude dobrá soutěž," doplňuje Ilka Minor.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.