Sébastien Loeb vs. Sébastien Ogier, to je netrpělivě očekávaný souboj nadcházející Francouzské rally. O vítězství na poslední kompletně asfaltové soutěži však mohou zabojovat i jiní piloti - třeba Thierry Neuville.
Pro mladého Belgičana probíhá zatím sezona náramně. Na předchozích soutěžích se jezdec M-Sportu etabloval jako pravidelný člen podia. Momentálně mu patří dokonce druhá příčka mezi jezdci. Ostatní jezdci musejí o svoje místo u továrního týmu v roce 2014 bojovat, Thierry Neuville si může vybrat.
Ve Francii chce na dosavadní výkony navázat: "Před soutěží mám opravdu dobrý pocit, hlavně proto, že se opět vracíme na asfalt. V Německu jsme viděli, jak konkurenceschopná Fiesta RS WRC je. Doufám, že tento potenciál prokážeme i na další soutěži MS.
Rally nabízí hodně výzev, především když prší. Vloni jsme viděli, že se zatáčky dají hodně 'katovat'. To ale znamená, že se na trať vytahá hodně nečistot a ty pak dost kloužou. Myslím, že startovní pozice do jednotlivých etap bude, hlavně v druhých průjezdech, klíčem k úspěchu."
Že bude rychlý na asfaltu se čekalo, ale Neuville překvapuje výkony na šotolině
Do očekávaného souboje Ogier vs. Loeb by se rád přimýchal i Neuville, riskovat nehodu, která by ho mohla stát titul vicemistra, však nehodlá. "Jak už jsem řekl v Austrálii, rád bych bojoval s oběma Sebastieny, avšak musíme jet chytře. Uvidíme, jak na tom budeme po prvním dni.
Jsem si jistý, že Ogier a Loeb pojedou na maximum, my musíme po očku pozorovat ještě Jariho-Mattiho Latvalu. Ve Francii bychom chtěli zvýšit náskok na druhém místě a na to budeme pořád myslet," zakončil ex-chráněnec koncernu PSA.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?