Hayden Paddon se ve Španělsku představí s Fordem Fiesta RS WRC týmu M-Sport. Po silných výkonech ve voze kategorie S2000 dostává novozélanďan největší šanci ve své kariéře - start s vozem WRC.
Mladí dravci M-Sportu se dočkají další posily! Ve Španělsku nastoupí Hayden Paddon s Fordem Fiesta RS WRC týmu M-Sport. Paddonovi se podařilo zajistit si potřebný rozpočet a také místo v 'továrním týmu'.
"Po určitých diskuzích nám byla nabídnuta tato velkolepá možnost, je skvělé konečně dostat šanci jet s vozem WRC. Pokud bych jen prohlásil, že jsem nadšený, bylo by to málo," říká jezdec, který si moc dobře uvědomuje šanci, která se mu s WRC nabízí.
"Nechci jet jen jednu soutěž s WRC, chci na tomto startu postavit kariéru a dostat se pro rok 2014 do dobré pozice. Ale, jako vždy, je velmi důležité, abychom dojeli až do cíle. Musíme se pokusit získat co možná nejvíc zkušeností."
Po Evansovi je Paddon dalším mladíkem, který vyzkouší speciál M-Sportu
Šéf M-Sportu, Malcolm Wilson, se těší na to, jak si Paddon s vozem WRC poradí: "Není pochyb o tom, že Hayden je velmi rychlým jezdcem. Těším se na to, jak se během víkendu budou jeho výkony vyvíjet. Má nejlepší možnost se něco naučit o Thierryho, Madse a Evgenyho."
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.