Malcolm Wilson bojuje za to, aby M-Sport zůstal i nadále součástí MS v rally. Jednou věcí je samozřejmě sehnat potřebný finanční obnos pro provoz týmu, tou druhou je ale udržet krok ve vývoji s ostatními. Od roku 2015 však mohou nastat horší časy.
V příštím roce nedojde k žádné nové homologaci vozů kategorie WRC. O tom jsme byli informováni ještě před letní přestávkou. "Je to pro nás velká pomoc a správný krok pro MS. Myslím, že kdyby to tak nebylo a Volkswagen by přišel s novým autem, tak by to WRC pravděpodobně zničilo. Je bez debaty, že to bylo správné rozhodnutí," říká Malcolm Wilson a naráží tak na obdobně napjatou finanční situaci u konkurence.
Je jasné, že po tomto rozhodnutí se lidem u M-Sportu a Citroënu lépe dýchá, ale už pro rok 2015 musí najít nějaké jiné řešení. Tehdy totiž bude moci Hyundai a VW nasadit vylepšené verze jejich speciálů. "Momentálně se koncentruji napřed na rok 2014, zde toho máme hodně co dělat. Co příjde potom, je stále ještě poměrně daleko," říká Wilson, který doufá, že M-Sport bude moci s podporou Fordu postavit nové auto.
"WRC je projektem prezentace. Pro M-Sport je důležité, aby ukázal konkurenceschopnost firmy. I když aktuálně nic nevím o tom, co bude v roce 2014 a už vůbec ne o tom, co bude v roce 2015, tak si myslím, že M-Sport bude i v budoucnosti nabízet auto ve špičkové kategorii."
Současně již začaly, jak jsme vás informovali ve zprávách ve zkratce, testy modifikované Fiesty pro rok 2014. Auto dostane, stejně jako verze R5, novou masku v souladu se sériovým modelem. Facelift měl přijít již zkraje roku, ale vše se nějak opozdilo.
Video z testů modernizované zbraně M-Sportu:
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?