Ve Francii se proti sobě postaví dva velcí rivalové - Sébastien Ogier a Sébastien Loeb. Pro Loeba to bude asi poslední závod jeho hvězdné kariéry a pro Ogiera se bude pravděpodobně jednat o zisk jeho prvního titulu.
Sébastienu Ogierovi už chybí k zisku jeho prvního titulu jediný bod. Vše může ukončit už na svém domácím závodu ve Francii. Soutěž bude ovšem velmi zajímavá. Nejen že se jede v rodném regionu devítinásobného mistra světa, Sébastiena Loeba, ale sám Seb Loeb bude na startu. Odborná i neodborná veřejnost už se nemůže dočkat jejich zřejmě posledního ostrého poměření sil, které se dřívě postaralo o několik zajímavých situací.
Ogier si samozřejmě velice dobře pamatuje na to, co zažíval jako týmový kolega Loeba u Citroënu. Tehdy ho tým nejednou přibrzdil, teď má ale šanci svého krajana už jako mistr světa (Power Stage se jede jako první zkouška rally a Ogierovi z ní stačí bod) porazit. Kdyby ho ale Loeb porazil, tak by to Ogiera zamrzelo.
"Nastupuji s tím, že chci vyhrát," řekl Sébastien Ogier pro Autosport. "Jediné, co mi ten den může znechutit, by samozřejmě bylo vítězství Sébastiena Loeba a nebo kdybych měl nějaký problém nebo něco takového. To by trochu zastínilo zisk mého titulu a z mého pohledu bych si to opravdu nezasloužil."
O konkurenceschopnosti Loeba po tak dlouhé době mimo auto už se toho namluvilo hodně. Ogier však očekává Loeba v dobré formě. "Vím, že bude okamžitě vpředu. Sice už pár měsíců nejel žádnou rally, ale na závodním okruhu je každý týden. Jsem přesvědčen, že je stále v rytmu. Navíc k tomu přidejte, že asfalt je prostě jeho povrchem a tuto rally velmi dobře zná. Jsem si jistý, že pojede na špici."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?