Ve Francii se proti sobě postaví dva velcí rivalové - Sébastien Ogier a Sébastien Loeb. Pro Loeba to bude asi poslední závod jeho hvězdné kariéry a pro Ogiera se bude pravděpodobně jednat o zisk jeho prvního titulu.
Sébastienu Ogierovi už chybí k zisku jeho prvního titulu jediný bod. Vše může ukončit už na svém domácím závodu ve Francii. Soutěž bude ovšem velmi zajímavá. Nejen že se jede v rodném regionu devítinásobného mistra světa, Sébastiena Loeba, ale sám Seb Loeb bude na startu. Odborná i neodborná veřejnost už se nemůže dočkat jejich zřejmě posledního ostrého poměření sil, které se dřívě postaralo o několik zajímavých situací.
Ogier si samozřejmě velice dobře pamatuje na to, co zažíval jako týmový kolega Loeba u Citroënu. Tehdy ho tým nejednou přibrzdil, teď má ale šanci svého krajana už jako mistr světa (Power Stage se jede jako první zkouška rally a Ogierovi z ní stačí bod) porazit. Kdyby ho ale Loeb porazil, tak by to Ogiera zamrzelo.
"Nastupuji s tím, že chci vyhrát," řekl Sébastien Ogier pro Autosport. "Jediné, co mi ten den může znechutit, by samozřejmě bylo vítězství Sébastiena Loeba a nebo kdybych měl nějaký problém nebo něco takového. To by trochu zastínilo zisk mého titulu a z mého pohledu bych si to opravdu nezasloužil."
O konkurenceschopnosti Loeba po tak dlouhé době mimo auto už se toho namluvilo hodně. Ogier však očekává Loeba v dobré formě. "Vím, že bude okamžitě vpředu. Sice už pár měsíců nejel žádnou rally, ale na závodním okruhu je každý týden. Jsem přesvědčen, že je stále v rytmu. Navíc k tomu přidejte, že asfalt je prostě jeho povrchem a tuto rally velmi dobře zná. Jsem si jistý, že pojede na špici."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.