Šéf továrního týmu Citroën, Yves Matton, vidí za defektem pneumatiky, který připravil Mikko Hirvonena o druhé místo v Austrálii, smůlu.
Mikko Hirvonen mířil v Austrálii pro druhé místo (18 bodů pro tým Citroën), když ale v poslední RZ ztratil vinnou defektu levého zadního kola téměř minutu, musel stříbrnou pozici přepustit Neuvilleovi s Fordem.
Byl to jen další díl do skládačky smolných soutěží v podání posádky Hirovnen/Lehtinen s Citroënem DS3 WRC v letošním roce. Fin byl před startem letošní sezony pasován do role favorita na titul - realita je taková, že mu bez jediného vítězství patří v šampionátu až 4. pozice.
"Stalo se to [defekt], když jel Mikko uprostřed cesty. Vůbec neriskoval. Je mi ho opravdu líto. Odváděl skvělou práci. Už od začátku sezony má očividně Mikko smůlu. Už několikrát odváděl skvělou práci, ale výsledky se zatím nedostavují," hájí svého jezdce Yves Matton.
4. místo z Monte Carla bylo slibným startem do nové sezony
Také Hirvonen nemá slov pro tento smolný defekt: "Jeli jsme na dlouhé rovince a najednou jsme ucítili vybrace. Věděl jsem, že dřív nebo později příjdeme o pneumatiku. Je to pech. Až do té doby to byl docela dobrý víkend - s přehledem jsme drželi druhé místo. Tyhle věci se stávají, ale letos je to až moc často. Zatím je to dlouhý rok..."
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?