Šéf továrního týmu Citroën, Yves Matton, vidí za defektem pneumatiky, který připravil Mikko Hirvonena o druhé místo v Austrálii, smůlu.
Mikko Hirvonen mířil v Austrálii pro druhé místo (18 bodů pro tým Citroën), když ale v poslední RZ ztratil vinnou defektu levého zadního kola téměř minutu, musel stříbrnou pozici přepustit Neuvilleovi s Fordem.
Byl to jen další díl do skládačky smolných soutěží v podání posádky Hirovnen/Lehtinen s Citroënem DS3 WRC v letošním roce. Fin byl před startem letošní sezony pasován do role favorita na titul - realita je taková, že mu bez jediného vítězství patří v šampionátu až 4. pozice.
"Stalo se to [defekt], když jel Mikko uprostřed cesty. Vůbec neriskoval. Je mi ho opravdu líto. Odváděl skvělou práci. Už od začátku sezony má očividně Mikko smůlu. Už několikrát odváděl skvělou práci, ale výsledky se zatím nedostavují," hájí svého jezdce Yves Matton.
4. místo z Monte Carla bylo slibným startem do nové sezony
Také Hirvonen nemá slov pro tento smolný defekt: "Jeli jsme na dlouhé rovince a najednou jsme ucítili vybrace. Věděl jsem, že dřív nebo později příjdeme o pneumatiku. Je to pech. Až do té doby to byl docela dobrý víkend - s přehledem jsme drželi druhé místo. Tyhle věci se stávají, ale letos je to až moc často. Zatím je to dlouhý rok..."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.