Šéf továrního týmu Citroën, Yves Matton, vidí za defektem pneumatiky, který připravil Mikko Hirvonena o druhé místo v Austrálii, smůlu.
Mikko Hirvonen mířil v Austrálii pro druhé místo (18 bodů pro tým Citroën), když ale v poslední RZ ztratil vinnou defektu levého zadního kola téměř minutu, musel stříbrnou pozici přepustit Neuvilleovi s Fordem.
Byl to jen další díl do skládačky smolných soutěží v podání posádky Hirovnen/Lehtinen s Citroënem DS3 WRC v letošním roce. Fin byl před startem letošní sezony pasován do role favorita na titul - realita je taková, že mu bez jediného vítězství patří v šampionátu až 4. pozice.
"Stalo se to [defekt], když jel Mikko uprostřed cesty. Vůbec neriskoval. Je mi ho opravdu líto. Odváděl skvělou práci. Už od začátku sezony má očividně Mikko smůlu. Už několikrát odváděl skvělou práci, ale výsledky se zatím nedostavují," hájí svého jezdce Yves Matton.
4. místo z Monte Carla bylo slibným startem do nové sezony
Také Hirvonen nemá slov pro tento smolný defekt: "Jeli jsme na dlouhé rovince a najednou jsme ucítili vybrace. Věděl jsem, že dřív nebo později příjdeme o pneumatiku. Je to pech. Až do té doby to byl docela dobrý víkend - s přehledem jsme drželi druhé místo. Tyhle věci se stávají, ale letos je to až moc často. Zatím je to dlouhý rok..."
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?