Meeke si zřejmě i přes dvě havárie dveře k Citroënu nezavřel

Sordo, Dani	 - Del Barrio, Carlos
Sordo, Dani - Del Barrio, Carlos, foto: Joel Martin, RallyZone.cz
iM2 19. září 2013 00:00
Sdílej:

Kris Meeke doufá, že dostane od Citroënu ještě jednu šanci - odjet jeho domácí Rally Wales GB. Přitom minulý víkend v Austrálii havaroval hned dvakrát.

Šéf Citroënu, Yves Matton, nebyl ze dvou nehod pochopitelně nikterak šťastný, navíc když svému svěřenci pro tuto soutěž dal jasně za úkol získat pro tým body. Kris Meeke dostal šanci na úkor Daniho Sorda, tým po něm chtěl, aby se nesnažil zběsile závodit o desetiny, ale aby dojel až do cíle.

Matton dnes odmítl vyloučit start Krise Meekea ve Walesu. Podle něj by rozhodnutí učiněné takto brzy po soutěži v Austrálii bylo moc ovlivněno nezdarem u 'protinožců': "Jasně jsem mu řekl, co po něm chci. Řekl jsem mu také, že když dokončí v Austrálii, tak pojede ve Walesu. Teď nevím, musím si to promyslet.

Jsem si jistý, že pokud bych se rozhodl moc brzy po tom, co se stalo, tak by to pro něj nebylo pozitivní. Pochopitelně také jeho druhá nehoda poslední den mu nepomohla. Chci o tom popřemýšlet a také si promluvit s Khalidem [Al-Quassimim]. Uvidíme. Neříkám, že ve Velké Británii nepojede," zvažuje Yves Matton.

Dani Sordo, pokud Matton zvolí Meekea pro Wales, už letos kompletní šotolinovou soutěž asi nepojede

Kris Meeke bude akceptovat jakékoliv rozhodnutí Citroënu: "Jet kdekoliv s jedním z těchto aut je neuvěřitelné. Ale startovat před domácími diváky by bylo něco neopakovatelného. Jsem nesmírně vděčný za možnost, kterou mi Yves, Khalid i celý tým Citroën dal. A pokud to tímto zůstane, tak to tak zůstane. 

Vím, že jsem udělal chyby. Na druhou stranu jsem ale také prokázal, že mám rychlost na to bojovat o čelo soutěže. Takových jezdců není mnoho."

Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.