Sébastien Ogier bude mít volné ruce ve Francii, kde již všichni netrpělivě očekávají, jak dopadne souboj dvou Sébastienů.
Německý tým je jen kruček od zisku titulu mezi jezdci. Pokud by byla situace těsnější, asi by se k tomuto rozhodnutí neuchýlil a snažil by se Ogiera přibrzdit, aby jel na jistotu. To potvrdil i šéf týmu Jost Capito. Navíc i mezi týmy je situace pro Volkswagen víc než dobrá - na Citroën má náskok 48 bodů, do konce zbývají už jen 3 soutěže.
Rally ve Francii bude posledním vystoupení Sébastiena Loeba v MS, to znamená také poslední šancí pro všechny, kteří chtějí devitinásobného mistra světa porazit na trati: "Pokud by naše vedení bylo menší, než jaké momentálně máme, pak bychom asi Sébastienovi museli říci, že je důležité soutěž dokončit.
Ve Francii bychom se museli soustředit na šampionát mezi týmy. Na tom jsme se shodli už před startem sezony. Naším cílem je zisk titulu mezi konstruktéry ne porazit Loeba na každé soutěži, kde pojede. Ale teď se zdá, že je situace velmi dobrá. Seb sice ještě v Austrálii nezískal titul, ale už mu moc nechybí. Navíc situace mezi konstruktéry je také velmi dobrá," říká Capito.
Otázka padla také na Ogiera, bylo by vůbec možné jej zpomalit? "Bylo by to frustrující a navíc si nejsem jistý, jestli bych letos tento pokyn vůbec dostal. Možná by spíše požádal [Capito] mého kolegu. V současnosti odvádím skvělou práci pro tým a přinesl jsem jim hodně bodů. Důvěřují mi. Jsem si jistý, že bych i tak dostal možnost jet naplno."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?